×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על סכסוך אחים ? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
סכסוך אחים - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
06/06/2022 07:26
שלום רב, אשמח לכל חוות דעת והיוועצות -
אנחנו חמישה אחים. לפני כעשרים שנה נפטרו הורינו. פנתה אחותנו שסעדה והתגוררה עם אימנו אשר חלתה בסרטן כשנתיים לפני מותה והייתה היחידה שלא הייתה לה דירה, עם ילד על הידיים וללא זוגיות תומכת - לארבעת אחיה וביקשה את חלקו של כל אחד בדירת עמידר, שהייתה שייכת בשעתה, להורינו בדמי מפתח. הדירה עלתה בעיתה כ-80,000$ ולאחות זו לא היה כסף לשלם עליה לפיכך, שילמו האחים את מלוא סכום עלותה ואף הסכימו לותר, כל אחד על חלקו, למען תהיה גם לה דירה משלה.
לאחות המקבלת שני ילדים. שוויה של הדירה עלה היום לכדי 1,600,000₪ והיא עוד עתידה לעלות כיוון שמצויה באזור המיועד אי-פעם לפינוי בינוי.
קרה דבר ואחד האחים מצא עצמו ללא ירושה עבור אחד מילדיו (שמפרק ב') הוא, וביקש מאחותו זו שתותיר לילדו את אותם 20% שהיו אמורים להגיע לו אילולה נתן לה, וזאת בעבור ילדו שאין לו עבורו ויוסיף אותו בהערת הזהרה בטאבו - לא היום אלא אי-פעם לאחר לכתה של האחות המקבלת. התרעמה עליו אחות זו וטענה שהבית שלה בזכות מלאה משום שהיא זו אשר הצילה את הדירה משום שאיש לא היה גר בה, ושעמידר עמד לקחתה חזרה, שמתנה אין לוקחים חזרה (למרות שלא הייתה זו מתנה אלא בקשה שלה), שבכוונתה להוריש את הדירה לשני ילדיה בלבד, ונעלה למול האח המבקש ולמול אחיה, כל המשך שיח בנושא ובכלל.
כמו כן, היות שאין לאחות זו בן זוג, היא משתפת את ילדיה בכל שלב ובמעט חילופי הדברים בנעשה כך שילדיה משוכנעים שלאימם ולהם בלבד מגיע הדבר בשעה שזו הוענקה בחסד נתינתם של דודיהם בשעת צרתם, ואילו כעת, כשבת דודתם זקוקה גם היא אי-פעם לחלקה, אינם מוכנים להשיב טובה ולחלוק במה שקיבלו לכל ימי חייה של אימם לשארית חייה, חינם אין כסף ועוד יקבלו (80%) לאחר לכתה, בהנחה שהבית עוד יעלה רבות מספיק כדי להוות סכום משמעותי.
יצויין שכל אחיה של אחות זו מזועזעים עד היסוד וכי הדבר יצר קרע עמו,ק הן בין האחים והן בין בני הדודים שהיו עד אז ביחסים משפחתיים חמים. בימים אלה קיימת התחפרות מוחלטת מצד האחות המקבלת, נתק, כולל בין בני הדודים, וחוסר נכונות להידברות גישור-טיפול משפחתי ודימיו.
האם בקשתו של האח המבקש שמשהו יושב לו בעבור ילדו, אי-פעם בערוב ימיו של האח המקבל, כה מופרכת?
אילו פתרונות יצירתיים ניתן להעלות על הדעת ע''מ לצאת ממצב התקיעות והאיבה שנוצרו? יצויין כי האחים אינם מעוניינים בנידוי אך הקרע, הנתק, הכעס, תחושת כפיות הטובה והבגידה גדולים מאוד.
בתודה




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון