×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על רוצה להתייעץ אתכן? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
רוצה להתייעץ אתכן - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
25/06/2021 19:15
אני רוצה לשתף אתכן, ולהתייעץ, כבר למעלה משנה שאני בכיוון לגירושין, עדיין חיים ביחד, בעלי לא מקבל את זה, הוא מבחינתו להישאר נשוי בכל מצב ובכל מחיר, ואני ממש לא!
הוא בנאדם מתעלל נפשית, מקלל אותי מהבוקר ועד הערב, אנחנו נשואים כבר 11 שנה. בשנים הראשונות היה בסדר, אבל מהשנה ה5-6 הכל התחיל להידרדר, היה עסוק כל הזמן רק בחברים, הבית לא מעניין אותו בכלל, ואני כל היום עובדת בעבודות שחורות ונקרעת כדי לפרנס ולשמור על בית יציב ותקין, לא מתקדמת לשום מקום כי אני עושה תפקידים של 2, מפרנסת, מטפלת בכל מה שצריך, מול בעלי דירות, סוגרת חוזים מתנהלת מול הבנק.. ובמקביל אמא- טיפול הילדים, ניקיון אוכל קניות... בקיצור אני עושה הכלללל! והוא כלווום!!! ובנוסף הוא רק הערות וקללות, כן עובד לא עובד, בבית הוא רק במיטה, מלכלך לי את כל הבית... ומה??? עוד אומר לי שאני עצלנית ולא עושה כלום!

אז כבר שנה שאני בכיוון של גירושין - יש לי 2 ילדים, בת 9 ובן 5, גם בתור אבא הוא לא משהו, אמנם הוא אוהב אותם מאוד אבל מקלל אותם הרבה וזה לא מתאים.

עכשיו מה שקורע אותי וגורם לי לקחת צעד אחורה, זה הפחד שהגירושין יפגעו בילדים שלי, כי אתמול ניסיתי לראות מה הבן שלי יגיד אם אבא לא יגור איתנו .. והוא הסתכל עליי במבט עצוב ואמר "אבל אמא! ה' ברא אבא ואמא! אני רוצה שאבא יגור איתנו" כל כך קשה לי... מצד שני אני יודעת שהוא מזיק להם.

והדבר הנוסף שממש אני מפחדת זה מה יהיה עם אני אתחתן פעם נוספת? וכן אני ארצה להתחתן, כי אנמ רוצה עוד ילדים ואני אשה דתיה כך שאין מצב לכל מיני דרכים אחרות שאני אביא ילדים... מי מבטיח שיהיה יותר טוב? אחרי הכל עצם זה שהוא לא אבא של הילדים שלי זה כבר חיסרון ענק שיביא איתו המון קשיים
לא מזמן דיברתי עם חברה שנשואה פעם שלישית, ויש לה ילדים רק מהבעל השני, והיא אמרה שגם עכשיו עם הבעל הנוכחי יש בעיות, אז אם כבר לאכול חרא אז עדיף עם האבא של הילדים שלך. ועוד מקרים כאלה ואחרים שאני רואה שלא נהיה ורוד יותר. מצד שני המצב ככה לא יכול להישאר. הוא מייצר חובות בלי סוף, 11 שנה לא לקח אותי לשום מקום, לא צימר לא בית מלון, לא מתנות, כלוםםם, הכל כבוי... התייעצתי עם עוזרת סוציאלית והיא אמרה לי שאני חווה התעללות!

בבקשה אני לא יודעת מה לעשות! אני מלאה בפחדים מכל הכיוונים! מה אתן מציעות? הייתי רוצה לקבל עצות מניסיון אישי. תודה לכולן!




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון