×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על פרודה מהלידה ואלה לא חיים? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
פרודה מהלידה ואלה לא חיים - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
02/09/2019 14:50
ילדתי לפני 7 חודשים ומאז אני פרודה.

הזבל שהייתי נשואה לו בגד בי כשהייתי בהריון, גיליתי את זה כשהייתי בסוף חודש שמיני ואז הוא פשוט שם לי עובדה שהוא לא מסוגל לחיות במונוגמיה וצריך לשכב עם עוד נשים ואם אני לא מקבלת את זה אני יכולה ללכת.

מרוב הבושה והחוסר אונים, אחרי שנלחמתי בכל המשפחה שלי בשביל להיות איתו, שמרתי הכל בפנים ואף אחד לא ידע על זה, התמודדתי עם כל החרא שהוא האכיל אותי במשך כל תקופת ההריון שלי, לבד.

יום אחרי הלידה הוא רב איתי בבית חולים כל הלילה כי לא הסכים שנעשה אירוע ברית לילד ובבוקר הכריז שהוא מתגרש והלך, אחרי שעה התקשר להגיד לי שאם עד הערב מישהו לא יבוא לקחת את הדברים שלי הוא זורק הכל.

בעצם העיף אותי מהבית כשעוד הייתי מאושפזת בבית חולים. כשהשתחררתי חזרתי לבית הוריי באשדוד עם הילד.

אחרי כל זה, מאז, אין יום שהוא לא עושה לי את המוות, ממש מתעלל בי נפשית. מריבות בטלפון, קללות, אלימות מילולית, השפלות... מה לא!

היינו אמורים להגיע להסכם גירושין ולסיים את זה יפה למרות הכל אבל יום לפני החתימה הוא החליט שהוא לא חותם ופיצץ את ההסכם..מה שאילץ אותי לפנות לבית משפט ולשלם עשרות אלפי שקלים עבור עורך דין ואגרות בית משפט.

הוא לא משלם מזונות ודורש לראות את הילד ולקחת אותו ללינה אצלו ובנוסף שאני גם אשתתף איתו בנסיעות שהוא לא יסע לאשדוד ויבזבז דלק לבד (הוא גר בפתח תקווה).

הוא מספר את הסיפור גם לחברים משותפים וגם לבית משפט ככה שאני החלטתי אחרי הלידה לעבור להורים שלי ולמרות המאמצים שלו לשלום בית לא הסכמתי לחזור.

מיותר לציין שלא היו שום מאמצים והוא בעצמו לא רצה לשמוע על שלום בית, אמר שטוב לו לבד.

הוא השאיר אותי בלי חברים, בלי יכולת לצאת לשום מקום כי כל פעם שהוא מגלה שיצאתי לאנשהו, אפילו סתם לבית קפה עם חברה, הוא מציג אותי כאמא מזניחה שגם לא נמצאת עם הילד וגם לא נותנת לו אותו.

עכשיו בנוסף הוא גם סגר את העסק שלו (ספר) ומציג את עצמו כמסכן מחוסר עבודה. הכל בשביל להתחמק מתשלום מזונות.

אני מוצפת בחרדות שהוא יצליח לקחת לי את הילד או יפגע בו בשביל לפגוע בי.

בית המשפט בפגרה עד ספטמבר ועדיין לא קבעו לנו דיון, כל פעם שהעורך דין שלי שולח לי את ערימות השקרים שהוא והעורכת דין הנוראית שלו מציגים לבית המשפט אני לא מסוגלת לאכול או לישון יומיים...ובתוך כל החרא הזה אני עוד צריכה לגדל ילד ולא לתת לזה להשפיע עליי או עליו.

איך אמא יכולה לתת את הילד שלה במיוחד בגיל כזה קטן לבן אדם שאין לו מושג קלוש בגידול שלו ושל ילדים בכלל?! אין לי בכלל ספק שכל המלחמות שלו הן בשביל לפגוע בי וממש לא בגלל שאכפת לו מהילד..אחרת הוא היה מגיע לראות אותו לא משנה המרחק.

מקווה שכל הרע יגמר מתישהו ואני והילד שלי נזכה לימים טובים יותר...




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון