×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - אני חושבת להתגרש.
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
05/01/2022 18:57
אני ובעלי נשואים 4 שנים והספקנו להביא שני ילדים. בתחילת הזוגיות שלנו אני הייתי אישה שבאה ממנטליות כזו של לא לעשות יותר מדי בבית ובכלל , למרות שרוב החיים שלי הייתי עצמאית. תחילת הקשר הריבים שלנו היו על זה שאני לא עושה כלום ורק הוא עושה ובדיעבד מצדיקה אותו.

תחילת הקשר כל דבר שהיה נוגע אליי היה מעניין אותו ואכפת לו והיה רגיש ברמות מטורפות. מאז שהגיע הילד הראשון ההתנהלות בבית השתנתה ואני עושה היום הרבה יותר ממה שהוא. עושה רק עם הילדים אבל כל הזמן מקטר על זה ועל כמה שהוא עייף.

היחסים שלנו כמו כל יחסים ידעו עליות ומורדות תקופות של יותר מריבות ותקופות של שקט. היה בינינו כמה משברי אמון מהצד שלו בהתחלה שיקר פעמיים על דברים שיכול להיות שהם סתמיים אבל לי הפריע העקרון, השקר.

החלטתי סוג של להעביר את זה וגם הלכנו לשתי מטפלות ובשני הטיפולים לא הצלחנו להגיע לעמק השווה, במהלך ה3 שנים מאז שהגיע הבכור השתניתי ב-180 מעלות וגם הוא אמר את זה באחד הטיפולים כך שבוא מודע.

ביקשתי ממנו שישנה דפוסים אצלו שמאד מפריעים לי כמו דיבור בטון גבוה (שריטות מן העבר) וישים יד בבית ולא יסתיר וישקר לי. בהיריון השני הוא הוריד אפליקצייה מסויימת ושלחתי לו הודעה שוחחנו הוא לא ידע שזו אני ונאמרו שם דברים קשים מצידו כמו שאם לא היה ילד היה מתגרש, ושאנחנו בתהליך פרידה (ממש לא היה נכון לזמנו) ושמשהו מת מבחינת האהבה.

וזה היה דווקא בתקופה מאד טובה שלנו כזוג וכמשפחה. עד היום העניין יושב לי ומפחדת שהוא פשוט מפחד להתגרש. הוא טען אז בזמנו שהוא מאד אוהב אותי ולא היה מתחלף ובזמן ההתכתבות ידע שזו אני מולה וזה היה בצחוק.

מיותר להגיד שזה לא הצחיק אותי.

היום אני מרגישה שהוא פשוט מנסה לסחוט ממני עוד ועוד דברים מבלי לתת (ברגש) הייתי מוכנה להבליג על זה למרות שזה הכי נוגד את העקרונות שלי בשביל הילדים והתא המשפחתי ולתת צאנס ובאמת שיתפתי אותו בהכל פעם אחר פעם.

אני פשוט חושבת שהוא היום לא במקום של לאהוב אותי כמו שאני אוהבת אותו. לא מצליחה להבין מה הסיבה להישאר אם תמיד הוא מצייר את זה שרע לו והוא סובל. בימים האחרונים עולות בי המון תהיות של למה אני במקום הזה איתו ובכלל ולמה לא לעזוב בידיעה שבאמת ניסיתי הכל שהדברים יעבדו וניסיתי לא לחשוב על גירושין...

קיים גם החשש שהבכור (3) יפגע מזה ותתחיל אצלו רגרסיה ובכלל לא יודעת איך מתחילים? מה לעשות? האם עדיף כבר להתגרש עכשיו ושגם הילד השני לא יפגע? אם כן מה הזכויות שלי ואיך עובד תהליך של פתיחת תיק.

אשמח לעצות ותובנות. אציין שקנינו בית שאמורים עוד שנה להיכנס אליו.




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון