×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - לא יכולה איתו יותר
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
05/11/2019 13:37
אני ובעלי נשואים פלוס 2 בן 2 וחצי, ובן וחצי שנה.

אנחנו לקראת גירושין רוב הפעמים אני יזמתי את הגירושים כי נמאס לי מהויכוחים והמריבות הצביעות בנינו ומהחוסר הערכה אחת לשניה והפרצופים בנינו.

אין נשיקות פרידה בבוקר או שלום ששחוזרים מהעבודה נימאס לי שהוא לא הולך איתי להורים שלי אני תמיד הולכת לבד עם הילדים הוא בא פעם ב ... בחגים בעיקר.

הצביעות בנינו כן יש משיכה בנינו אני עדיין מאמינה אבל הוא קשה הוא לא מראה את זה או שבאמת מהצד שלו אין אני כבר לא יודעת אני ובעלי רבים המון ומתווכחים המון בכל מקום ומקום שאנחנו נמצאים. מריבות הן כמו אוויר אצלנו.

יש לציין שהוא תמיד נתן מעצמו עם זה בזוגיות ואם זה עם הילדים תמיד קנה לי וילדים הכל!!! לפני הילדים לקח אותי לחו"ל מס פעמים ובהריון גם ואחרי.

אני חזרתי בתשובה לפני כמה שנים ואני יודעת שזה קשה לו וגם לי כי בשבתות וחגים הוא בחדר עם הטלויזיה ואני בסלון עם הילדים עכשיו אני ובעלי רוצים להיתגרש בהסכמה ודיברנו על עורך דין וכו' כי עייפנו מהזוגיות הזאת.

בעלי אמר שעוד חודש וחצי יוצא מהדירה והוא נחוש הוא אמר שהוא שלם עם ההחלטה אני יודעת מאיפה זה בא ומבינה אותו מצד אחד מצד שני אני חושבת שאם יש אהבה אפשר לתקן.

ני רוצה לציין שהוא עובד קשה ואני תמיד הייתי משגעת אותו שיעזור לי עם הילדים או למה לא בא מהר כשאמר שיגיע בשעה מסויימת, או למה קנה משהו אחר ממה שהייתי צריכה וכו בדיעבד אני מבינה שזה שטויות ושהגזמתי.

עכשיו אני לא החלטית לגבי הגירושים לאחרונה פעם רוצה להיתגרש ופעם לא ואני מנסה לא להראות לו למרות שמאחת הפעמים אמרתי לו שננסהה לעשות שלום בית למרות ששיקר לי, טס לחו"ל 3 ימיםעם חבר ואמר לי שהם הולכים לאילת בכלל.

כמה ימים לפני שוב גילתי שפירלטט עם בחורה בהודעה בפייס שעובדת איתו זאת אחת הסיבות העיקרית לגירושים שאני יזמתי לאחרונה .שדיברתי איתו על השקר והבחורה אמר שאין כלום ושאני מגזימה וזה סתם דיבור והוא לא שיקר לגבי חול כי הם התלבטו בין שני המקומות ואני יודעת ששיקר כי הוא לא הזכיר את המילה חו"ל איתי ורק בהודעות בפלא ראיתי את זה עכשיו הוא אומר שאין לו כח לזוגיות והוא הרים ידיים ורוצה להיתגרש אני יודעת מה אני הולכת להפסיד ושיהיה לי נורא קשה עם הילדים לבד והשכירות ומסביב היה לבעלי תקופה שהיה מדבר עליי לא יפה ומקלל זה היה קצת לפני שטס וכן הוא פירגון לי ללכת לדבר עם מישהו שיעזור לי בגלל ההיתנהגות שלי שילם לו 250 שח לפגישה ועוד פגישה שהייתי וכן רצה שאמשיך ללכת ואעשה שינוי עם עצמי ופעם אחרונה היינו אמורים ללכת יחד לנסות לשקם את הזוגיות וסירבתי כי גיליתי ששיקר וראיתי את ההודעה עם הבחורה.

אשמח לדעות של עורכי דין מנוסים בהליכי גירושין ובצבים כאלה... מה הייתם עושים? מתוסכלת!




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון