×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
בואו להתייעץ עם עורכי דין בשאלות הנוגעות לדיני משפחה והליכי גירושין! לחצו כאן לכניסה לפורום המשפטי המאפשר לשאול ולקבל תשובות מעורכי הדין שלנו...
פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה | עמוד 4
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה


נושא
מחבר
תאריך ושעה

גילי
05/02/2022 08:34
היי חברים!
אבא שלי רוצה להוסיף אותי כשותפה לחשבון שלו כדי שאם משהו יקרה לו אוכל למשוך משם כספים לצורך הטיפול בו, וכן במקרה של מוות שתהיה גישה לחשבון.
זכור לי פעם שהזהירו אותי מלהכנס כשותפה בגלל שאם יש לו חובות או הלוואות זה יעבור אליי, והבנתי שיש אפשרויות נוספות (של ייפוי כח לדוג', אבל האם ניתן שיהיה שם סעיף לאריכות ימים? או שזה נקרא ייפוי כח מתמשך?) אבל כפי שניתן לראות מההערה בסוגריים - אני קצת מבולבלת לגבי האפשרויות, המושגים השונים, ומה הדבר הכי טוב לנו לעשות.
אשמח לעצתכם:)

תודה ושבת שלום!
גוטמן צברי
05/02/2022 23:25
במקרה זה עדיפות היא לערוך ייפוי כוח מתמשך.

לקבלת מידע וייעוץ, יש ליצור קשר לטלפון: 072-3360526

עו"ד גיטי גוטמן
מה אומרות?
לנוצ'קה
09/01/2022 17:55
היי
יצא שבימי שהות של הגרוש קיבלנו הודעה שהיה בכיתתה ילד מאומת והיא שהתה בבידוד שבוע אצל אביה.
בפעם השניה גם הודיעו בכיתה שנמצא ילד מאומת. שוב זה תפס אותנו כשהייתה אצל אביה.
הוא רצה לשלוח אותה אליי לבידוד אבל בדיוק אז גיליתי שאני חיובית לקורונה. עברתי בימים הראשונים מחלה לא קלה בכלל ולא יכולתי לשמור עליה. אני עדיין בבידוד.

הבוקר הגרוש שלח לי הודעה שהוא מפחית לי מהמזונות בגלל זה.
האם זה לגיטימי? האם הוא יכול להחליט שהוא מפחית תשלום מזונות בגלל שהייתי חולה בקורונה? איך מגיבים לדבר כזה?
תודה מראש
גוטמן צברי
05/02/2022 23:24
התשובה לשאלתך שלילית.
הוא לא יכול להפחית מסכום המזונות. ככל והסכם הופחת, עלייך לפנות ללשכת ההוצל"פ.

עו"ד גיטי גוטמן
ירון
23/12/2021 14:17
זוג שניהל כלכלה משותפת בחשבונות נפרדים - לאחר מות אחד מבני הזוג , כיצד בן הזוג הנותר יוכל לקבל מחצית מהכספים המשותפים מכח השיתוף ולא מחוק הירושה? (גם אם יש וגם אם אין צוואה)
גוטמן צברי
05/01/2022 21:06
להגיש תביעה כנגד העיזבון

לקביעת פגישת ייעוץ יש ליצור קשר בטלפון: 072-3360526

עו"ד גיטי גוטמן
ק.ש
23/12/2021 16:26
אז החלטנו להתגרש ולפני שבועיים, בעיקבות מריבות בלתי פוסקות, קינטורים ופגיעות, החלטתי לעזוב את הבית המשותף ושכרתי לעצמי דירה.
הבית המשותף נמצא במושב, המרוחק מהעיר הקרובה כ- 35 דקות. הדירה שלי בעיר עצמה.
הילדים עברו איתי, הם לא מוכנים בשום פנים ואופן לישון בבית המשותף (למרות שכל מה שהיה שלהם, נמצא שם- המיטה, המחשב, הנינטדו).
והסיבה....
המרחק לבית הספר.
הם נשארו באותו בית ספר, אך המרחק השתנה. מהמושב, הם צריכים להיות בהסעות בדיוק בשעה 6 בבוקר ולהתגלגל יותר משעה וחצי בין כל המושבים בדרך עד לבית הספר. מהדירה החדשה, בית הספר נמצא מרחק הליכה ברגל של 10 דקות.
מכיוון שאין הם מוכנים לישון בבית אביהם, זה לא מוכן בכלל שיגיעו אילו, גם לא לערב שלם, שבתומו, אני זאת שאגיע ואחזיר אותם.
היכן ההגיון?
גוטמן צברי
05/01/2022 21:06
עלייך לפנות לקבלת ייעוץ משפטי, כדי להגן על זכויותייך וזכויות ילדייך.

לקביעת פגישת ייעוץ, צרי קשר בטלפון: 072-3360526

עו"ד גיטי גוטמן
ש.א
26/12/2021 08:59
אבי נפטר לפני 3 שנים. אמא הכירה בן זוג ביוזמתי כמה חודשים אחרי, אני דחפתי אותה לשם. רשמתי אותה לאתרי הכרויות הכל כדי שלא תישאר לבד... כשאבי חלה, אני זו שסעדתי אותו וטיפלתי בכל העניינים הבירוקרטים .. עובדים זרים, ביטוח לאומי, תרופות בתי חולים.. אפילו עברתי לגור לידה כדי להיות קרובה, העברתי את הילדים מסגרות.... בשנתיים האחרונות, מאז הקורונה עברה לגור איתו... היחסים בינינו התדרדרו.... הוא שלט עליה באופן מלא והיא התרחקה ממני.. בקושי באה לראות את הנכדים...טוב לי היא אמרה, את צריכה להבין שאני במקום אחר... לבריאות פירגנתי אבל רציתי איזון שתראה גם אותי בתוך עולמה, אני ביתה היחידה.

בחיים לא האמנתי שאמא שלי תריב איתי על כסף. תמיד היינו ביחד, אחת למען השניה. אמרתי לה שאעזור בהכל, אבא השאיר אותה עם חובות אבל יש גם רכוש. לאחרונה אמא ממש התהפכה, טוענת שאני רוצה ברעתה, להשתלט לה על הרכוש.... הבנזוג שלה מסובב אותה נגדי זה בטוח, היא ממש משקרת לי וכבר לא משתפת אותי בכלום.

אני ממש מפחדת שהוא עובד עליה, וכל רצונו זה להשתלט לה על הרכוש ואולי לגרום לה להכין צוואה חדשה או משהו שיגרום לה להעביר לו את הרכוש - רכוש שאמור להיות בעתיד שלי ושל ילדיי!!! אציין שאמא לא בריאה, מתחילה תהליך של דימנסיה... סובלת מחרדות ודיכאונות... לצערי היא ממש אנטי כלפיי, גם כאשר אנחנו מדברות ומשלימות והכל בסדר, היא מתהפכת יום אחרי ושוב תוקפת אותי כמובן כי הבנזוג עושה לה שטיפות מוח ... פתאום טוענת שאני גונבת לה כספים... רוצה שאעביר לה כסף.. חרדה קיומית... בנוסף אני שותפה בחשבון הבנק ורואה שם כל חודש משיכות של מעל ל10 אלף ש"ח... כאשר אני מתעמתת איתה, טוענת שזה החיים שלה וזכותה להעביר כסף למי שהיא רוצה. אני ממש אובדת עצות. יש לכם רעיונות מה אפשר לעשות עם אמא, לטובתה האישית, במצב כזה?
גוטמן צברי
05/01/2022 21:04
ככל ויש ירידה קוגנטיבית אצל אמך, אמליץ לך לפנות בבקשה למינוי אפוטרופוס.

לקביעת פגישת ייעוץ, צרי קשר בטלפון: 072-3360526

עו"ד גיטי גוטמן
איציק
28/12/2021 15:51
זוג נשוי עשרות שנים שניהלו כלכלה משותפת אך חשבונות בנק נפרדים- לאחר מות הבעל לפני קיום צוואה או קיום חוק ירושה (אם אין צוואה) האם לאישה זכויות בחשבון בנק של הבעל- בגלל השותפות?
אם כן את מי את צריכה לתבוע?
גוטמן צברי
05/01/2022 21:03
לא ניתן לעשות פעולות בחשבון הבנק של המנוח, קודם לקבלת צו ירושה / צו קיום צוואה

עו"ד גיטי גוטמן
א.פ
31/12/2021 00:12
קצת עליי אני רווקה עם תינוק בן חודשיים. לפני שבועיים נפרדתי מבן זוגי לאחר כמעט 10 שנים ביחד בגלל בגידה מצידו.
כשהוא עלה על זה שגיליתי את הבגידה עזב את הבית בטענה שלא מוכן להיות עם בחורה שחושדת בו כל הזמן( הוא עוד לא בטוח שאני יודעת כל פרט על הבגידה) עכשיו הוא לא מוכן לשבת פנים מול פנים ולפתוח הכל. אני יודעת שאני לא אחזור אליו אבל הייתי מאוד רוצה להתעמת מולו.
הוא מצידו נפרד ממני בשיחת טלפון.
עכשיו השאלה שלי איך אני תובעת מזונות וכמה הוא צריך לשלם? ובקשר לתינוק האם לפי החוק יוכל לראות אותו או לקחת אותו אליו לכמה שעות למרות שהוא עוד תינוק? אילו זכויות יש לי ממנו במקרה כזה של פרידה עם ילד קטין?
גוטמן צברי
05/01/2022 21:02
צרי קשר לקביעת פגישת ייעוץ בטלפון: 072-3360526

עו"ד גיטי גוטמן
רותי
03/01/2022 09:30
אשמח אם תוכלנה לענות על השאלה שלי.
כרגע אני מתנהלת בהוצל"פ דרך מסלול מזונות מקוצר.
כלומר הוצל"פ פועל מול החייב.
החייב בקש להוסיף (לעצמו) ייצוג עו"ד והם הגישו בקשה ובבקשה כתבו שהם מנהלים משא ומתן להסדר החוב...
החלטה תינתן לגבי זה בהמשך.
הם לא פנו אלי למו"מ והאמת שאני לא מאמינה למילה שלו שיתחייב לשלם...
השאלה שלי- מה זה אומר שיש לו עכשיו ייצוג של עורך דין? זה יחייב גם אותי להתנהל מולו עם עו"ד או שלשכת הוצאה לפועל ימשיכו להתנהל מולו ואני רק אוכל להגיב להחלטות הרשמים?
תודה מראש
גוטמן צברי
05/01/2022 21:01
ככל ולא מתנהל מו"מ- עלייך לפנות להוצל"פ ולהגיש תגובה בהתאם.

את תידרשי להתנהל בהתאם להחלטות ר' ההוצל"פ.

עו"ד גיטי גוטמן
ט.כ
05/01/2022 18:57
אני ובעלי נשואים 4 שנים והספקנו להביא שני ילדים. בתחילת הזוגיות שלנו אני הייתי אישה שבאה ממנטליות כזו של לא לעשות יותר מדי בבית ובכלל , למרות שרוב החיים שלי הייתי עצמאית. תחילת הקשר הריבים שלנו היו על זה שאני לא עושה כלום ורק הוא עושה ובדיעבד מצדיקה אותו.

תחילת הקשר כל דבר שהיה נוגע אליי היה מעניין אותו ואכפת לו והיה רגיש ברמות מטורפות. מאז שהגיע הילד הראשון ההתנהלות בבית השתנתה ואני עושה היום הרבה יותר ממה שהוא. עושה רק עם הילדים אבל כל הזמן מקטר על זה ועל כמה שהוא עייף.

היחסים שלנו כמו כל יחסים ידעו עליות ומורדות תקופות של יותר מריבות ותקופות של שקט. היה בינינו כמה משברי אמון מהצד שלו בהתחלה שיקר פעמיים על דברים שיכול להיות שהם סתמיים אבל לי הפריע העקרון, השקר.

החלטתי סוג של להעביר את זה וגם הלכנו לשתי מטפלות ובשני הטיפולים לא הצלחנו להגיע לעמק השווה, במהלך ה3 שנים מאז שהגיע הבכור השתניתי ב-180 מעלות וגם הוא אמר את זה באחד הטיפולים כך שבוא מודע.

ביקשתי ממנו שישנה דפוסים אצלו שמאד מפריעים לי כמו דיבור בטון גבוה (שריטות מן העבר) וישים יד בבית ולא יסתיר וישקר לי. בהיריון השני הוא הוריד אפליקצייה מסויימת ושלחתי לו הודעה שוחחנו הוא לא ידע שזו אני ונאמרו שם דברים קשים מצידו כמו שאם לא היה ילד היה מתגרש, ושאנחנו בתהליך פרידה (ממש לא היה נכון לזמנו) ושמשהו מת מבחינת האהבה.

וזה היה דווקא בתקופה מאד טובה שלנו כזוג וכמשפחה. עד היום העניין יושב לי ומפחדת שהוא פשוט מפחד להתגרש. הוא טען אז בזמנו שהוא מאד אוהב אותי ולא היה מתחלף ובזמן ההתכתבות ידע שזו אני מולה וזה היה בצחוק.

מיותר להגיד שזה לא הצחיק אותי.

היום אני מרגישה שהוא פשוט מנסה לסחוט ממני עוד ועוד דברים מבלי לתת (ברגש) הייתי מוכנה להבליג על זה למרות שזה הכי נוגד את העקרונות שלי בשביל הילדים והתא המשפחתי ולתת צאנס ובאמת שיתפתי אותו בהכל פעם אחר פעם.

אני פשוט חושבת שהוא היום לא במקום של לאהוב אותי כמו שאני אוהבת אותו. לא מצליחה להבין מה הסיבה להישאר אם תמיד הוא מצייר את זה שרע לו והוא סובל. בימים האחרונים עולות בי המון תהיות של למה אני במקום הזה איתו ובכלל ולמה לא לעזוב בידיעה שבאמת ניסיתי הכל שהדברים יעבדו וניסיתי לא לחשוב על גירושין...

קיים גם החשש שהבכור (3) יפגע מזה ותתחיל אצלו רגרסיה ובכלל לא יודעת איך מתחילים? מה לעשות? האם עדיף כבר להתגרש עכשיו ושגם הילד השני לא יפגע? אם כן מה הזכויות שלי ואיך עובד תהליך של פתיחת תיק.

אשמח לעצות ותובנות. אציין שקנינו בית שאמורים עוד שנה להיכנס אליו.
גוטמן צברי
05/01/2022 21:01
צר לי על הדברים... ממליצה לך לקבוע פגישת ייעוץ, כדי לקבל את מלוא המידע.
לקביעת פגישת ייעוץ, יש להתקשר לטלפון: 072-3360526


עו"ד גיטי גוטמן
דרור
20/12/2021 13:28
זוג קשישים כיום בנישואין שניים של כ-20 שנה חתמו על הסכם ממון לפני הנישואין-לטענת הקשישה לאחר חתימה על ההסכם ממון בפני העו"ד הזוג לא הלך לבית משפט או כל גורם משפטי אחר (לאישור ההסכם או כל דבר אחר)ומיד אחר החתימה נישאו. בהסכם סעיף מהותי-בו מתחייב הבעל לפתוח חשבון בנק משותף בו יופקדו כל הכנסותיהם והוצאותיהם... - סעיף זה לא קויים מעולם-למרות מספר בקשות מצד האישה- הבעל דחה אותה כל פעם בעיקר מסיבת הבירוקרטיה והסיבוך שבעניין...אך מאידך כל כלכלת הבית נשענה בעיקר על חשבון הבעל-ולא החסיר מאישתו דבר ואף נתן לה כרטיס אשראי (מוגבל בסכום הקנייה)-שתוכל לקנות מה שתרצה-היא היתה עקרת הבית ואף טיפלה בשני ילדיו שחיו בבית המגורים עם פיגור שכלי וקצבאות בטוח לאומי שלהם הופקדו בחשבונו והבעל עבד במספר מקומות..-בעקבות דמנציה קשה שלקה בה הבעל לפני כשנה-חשבון הבנק שלו הוקפא ע"י הבנק,ובעקבות פניה של האישה למינויה לאפוטרופוס לבעלה-והתנגדות של ביתו (מנישואין קודמים) מונה אפוטרופוס חיצוני. הפגיעה הכלכלית הקשה שיש לאישה מאז חלה בעלה היא ענקית-והיא מבקשת לתבוע את זכויותיה הכלכליות בחשבונו של בעלה-הן ע"פ ההסכם ממון-שמראה על כוונת השיתוף של הבעל והאישה והן ע"פ ההתנהלות הכספית ב-20 שנה האחרונות. מהן אפשרויות התביעה של האישה למיצוי זכויותיה הכספיות ?
גוטמן צברי
05/01/2022 20:59
תביעת מזונות ותביעת רכוש

עו"ד גיטי גוטמן
אנונימוסית
02/01/2022 08:16
אני נשואה כבר מעל ל8 שנים עם ילד בן שנה וחצי
בעלי איש מדהים טוב לב , חבר ,אבא מדהים אבל תמיד היה שם משהו רקוב ביחסי מין ,
אנחנו כבר שלוש שנים לא קיימנו יחסים אני עוד שניה מתפוצצת , אני כבר מרגישה שלא בא לי עליו אין לי משיכה ההינו בטיפול שנה שלא צלח ואחרי זה עוד כמה חודשים בטיפול שגם לא קידם כלום.
בזמן האחרון המילה גירושין עולה המון בגלל המון פערים בנינו וגם הסקס ...
בא לי להיות מאושרת שוב להיות נאהבת שמישהו יחשוק בי .
הוא הפסיק לחזר הפסיק את הרומנטיקה כמו שני אנשים שגרים בבית ומגדלים ילד.
לא יודעת מה לעשות מתוסכלת מהמצב ממש ... נורא פוחדת מהבדידות ואין להסתדר אחרי גירושין ...
האם סקס זה בכלל סיבה לעזוב ? לא יודעת מרגישה אבודה
אברהם
24/12/2021 18:00
הן במילוי טופס ה"פרטה" והן בטופס "סל מחיה" מופיעים סעיפי רכוש וכספים והוצאות/הכנסות ערכים המתייחסים לרכוש או כספים הרשומים על שם שנינו (אני אפוטרופוס ואשתי חוסה) למשל חשבונות בנק או שכר דירה המתקבל מדירה הרשומה על שם שנינו. האם בסעיפים המתאימים לציין את מחצית הערך או את כולו ? כלומר אם מקבלים שכר דירה חודשי של 2500 ₪ לרשום את מחציתו או את כולו ?
מרסל
21/12/2021 14:13
1. הוא מקבל משכורת ב 1 לחודש. אני מקבלת משכורת ב 10 לחודש וגם האשראי יורד לי בחשבון ב 10.

חשבונות נפרדים.

***הוא מתעקש לשלם מזונות רק ב 1 לחודש כי זה עושה לו סדר.
לי זה עושה פחות סדר.

(הבית המרכזי יהיה אצלי עם כל המשתמע מכך הוצ' הילדים וכו'..וקשה לי להתנהל בעו"ש בחלוקה. היה לי את זה כבר כשהויזה ירדה בתחילת החודש והשכר נכנס ב 10 , עד שסידרתי זאת)
יתרונות / חסרונות / תובנות?

ובבקשה - בלי הערות בסגנון "תגידי תודה שהוא לפחות משלם".

2. נושא הקנסות - במידה ולא מגיע לאסוף את הילדים בימי השהות אצלו או מאחר משמעותית - הוא מסכים לזה אבל רוצה להכניס סעיף שאומר שבמצבים חריגים כמו למשל : ביקורת שנתית אצלו בעבודה/פקקים בדרך/הקפצה לפעילות (הוא שוטר אבל לא לוחם כבר שנים) וכו'...

אז שהוא ואני "נסתדר בינינו" והילדים יהיו אצלי בינתיים.
אציין ששיקר לי וגיליתי שהביקורת בעבודה השנה ארכה 9 ימים בלבד כשבפועל חודשיים עירבב אותי שהביקורת לא הסתיימה עדיין.

א. איך הייתם מנסחות סעיף כזה של מיקרים חריגים מבלי שזה יגרום לי נזק עתידי? מדברת על גבר מניפולטיבי שמסוגל להמציא מיקרים חריגים , גבר שלא ספר את הילדים שנים , שאני גידלתי אותם לבד לבד!

ואני חוששת
..אציין שבתחילה התנגד בתוקף להכניס סעיף קנסות להסכם במידה ולא יגיע בימים שלו לאסוף את הילדים.

אני חיה איתו 3 עשורים. הוא נרקסיסט מניפולטיבי ושתלטן ולכן ככל שהתעקש להוריד את הסעיף קנסות , פה חשדתי יותר שהוא יעשה לי בעיות בעתיד.

לא ויתרתי ועמדתי על שלי עד שהסכים אבל הוא רוצה לבטח את עצמו "במיקרים חריגים".

כל עצה תעזור לי.

תודה
ל.א
11/12/2021 09:07
מישהו יודע אם אפשר לקבל עבור קטין ירושה ושלא תיכנס לבנק אלא לתוכנית חיסכון אחרת?
אסביר: חבר אלמן אמור לקבל מהורי אישתו שנפטרה ירושה על שם הילדים. הבנק מכריח אותו לפתוח חשבונות על שם הילדים ולהכניס את הכסף לחיסכון אצלם בריבית אפסית עד שהילדים יגיעו לגיל 18. הוא מעוניין להשקיע את הכסף בתוכנית מניבה יותר מהאפס שמקבלים בבנק.
מישהו יודע אם זה אפשרי?
גוטמן צברי
16/12/2021 18:33
עליו לפנות לאפוטרופוס הכללי, כדי שיאשרו לו לפתוח חשבון נאמנות במקום אחר - שם להפקיד את הכספים עבור הקטינים עד הגיעם לגיל 18.

עו"ד גיטי גוטמן
זהר
11/12/2021 01:45
עורך הדין של האפוטרופוס החיצוני של אבי הודיעה לי ולאחי שאבי נישל אותנו מצוואתו

לאבי שעוד חי יש אפוטרופוס חיצוני לרכוש וגוף. בדיון מסוים שנעשה בבית משפט עם עורכת הדין של העמותה היא כתבה לשופטת שאבי נישל אותנו מהצוואה. אני מדגיש שהיא אמרה זאת בלי שום קשר לנושא הדיון. אני הופתעתי לשמוע את זה ממנה. קשה לי לעכל את זה ולהאמין שזה נכון. ראשית אך עורכת דין של העמותה יכולה לדעת מה רשום בצוואה? שנית האם מותר לה לחשוף דברים מהצוואה כשאבי עדיין בחיים? שלישית מה עלי לעשות לאחר שנודע לי דרכה דבר נוראי זה? תודה
גוטמן צברי
16/12/2021 18:31
תמוה בעיניי שעוה"ד אמרה שהיא יודעת מה כתוב בצוואה... כרגע, אין לך מה לעשות, מאחר, ואני מניחה, כי אביך נמצא במצב דמנטי.

עם זאת, לאחר יום פקודה - תוכל לפנות לעו"ד כדי לבדוק אם יש אפשרות להגיש התנגדות לצוואה - ככל שיש צוואה, כפי שנטען.

עו"ד גיטי גוטמן
אירית ר.
09/12/2021 07:31
גיליתי שבעלי קובע לעצמו עיסויים אירוטיים הכוללים ״פינוק״.. קרה כבר 3 פעמים. כבר שבועיים שאני לא מתפקדת. זאת בגידה לכל דבר בעיניי. לא מפסיקה לבכות ולחשוב מה לעשות ואיך. עדיין לא פתחתי בפניו את הדברים והוא לא יודע שאני יודעת. הלב שלי מתפוצץ מכאב. בתמונה 2 קטנים- איך אני קמה ועוזבת? איך מגדלים לבד? איך מפרנסים לבד? והאם עליי לשתוק ולעקוב אחריו בשביל להוכיח בגידה מצידו? מצד אחד אני יודעת שיהיה לי יתרון בגירושין מצד שני, זה ייקח ממני המון, זה יעלה לי בבריאות והנפש שלי ממילא שברירית ולא מסוגלת לעמוד בזה.

סיטואציות דומות של בגידות עם נערות ליווי כאלה ואחרות כבר היו בעבר, כבר עזבתי את הבית עם הילדים לתקופה ואחרי תחנונים מצידו וסליחה עם שינוי לעתיד חזרתי. הדבר האחרון שאני רוצה זה גירושין. אבל הצ’אנס הנוסף כבר ניתן בעבר, מה עכשיו? אין לי טיפת אמון בו. אני כל כולי לבית ולמשפחה בזמן שהוא חוגג ובוגד באמון של כולנו. הראש מבין שזהו חייבת שינוי. הלב שלי נקרע ונגמר. מה עוד אפשר לעשות איתו מלבד גירושין?
גוטמן צברי
16/12/2021 18:29
צר לי על הדברים שאת עוברת. אמליץ לך לפנות לייעוץ אצל עו"ד.
לצורך קביעת פגישת ייעוץ, נא ליצור קשר בטלפון: 0723360526

עו"ד גיטי גוטמן
יסמין
16/12/2021 07:58
הגרוש לא משלם את מזונות ילדים על בסיס "עקרוני" כפי שאמר לפרוטוקול בפני הרשמת. כמעט שנתיים בלי שקל מזונות - אתם בטח מבינים שזה מצב לא נתפס וקשה מאד כלכלית.
הוא בעל עסק אבל עובד הרוב בשחור. ללא חשבונות בנק וכו'. כל העיקולים הופעלו ללא הועיל וגם צו מאסר אחד בו שילם סכום זעום.
האם יש דרך / טענה משפטית לממש את הכספי הפנסיה שלו לפני גיל פרישה ? יש החלטת מימוש אך לאור תגובת חברת הביטוח, הרשמת החליטה להשאיר את הפנסיה העיקול עד מועד הזכאות- בעוד כ 40 שנה...

מה עוד אפשר לעשות בשביל לגבות ממנו את המזונות שנצברו לסכום מטורף, בזמן שהוא "עקרונית" לא משלם ועושה דווקא?
מירב
10/11/2021 09:01
אני ובעלי מסתדרים בגדול נשואים 8 וחצי שנים + 2 ... אבל יש מריבות פעם בחודשים לפחות שכל הריבים מסתיים בפיצוץ גדול שלא מדברים בכלל קרוב לחודש כל פעם שום מילה לא מדברים ואחרי זה משלימים בלי לדבר על הריב...

הבנות שלנו בנות 7.ו 6 ובעלי רוצה מאוד שאני יכנס להריון כבר קרוב לשנה והוא כל פעם מבקש למרות שזה נעימה של בדיחה כזאת כי יש לשינינו אגו בשמים.

לפני חצי שנה הוא החליט שהוא רוצה להביא תוכי מדבר לבית ואני אלרגיט לחיות יש לי אסמה אני לא מקבלת את זה קשה בגלל תוכי אלא מחיות אחרות.

יום שישי אחרון הוא הביא לבית תוכי ואמר זה בשביל הבנות (הם ממש אוהבים חיות והיה לי המון סוגי חיות בחצר הגדולה שלנו ביקשתי מימנו להוציא את התוכי מהבית לחצר והוא טען שחודשים ראשונים התוכי חייב להיות בבית כי הוא בן חודשים והוא אמור להיתרגל לבית.

אני לא הסכמתי ואמרתי לו הוא אני הוא התוכי ואני לא ישן אם התוכי באותו בית ...הוא החליט את התוכי יצאתי שישי בערב מהבית לבד כי הבנות רצו להישאר איתו עד עכשו לא בבית ...

הוא אבא טוב הוא מפרנס בכבוד את הבית אני לא רוצה להתגרש ...אבל רוצה להיכנס להריון מפחדת מהריב שיש לנו כי כל ריב זה כמעט גירושין מדברים על זה המון בגלל זה מפחדת.

מבחינתו גם אם ניתגרש אז שיהיה שלושה ילדים ...שכחתי אני בת 38 + בגלל זה הלחץ שלו על הריון. איך אפשר להמשיך ככה? איך חיים עם מריבות ופיצוצים שלא נגמרים?
יש עצה מה עושים בשביל לחיות חיים שקטים ולא להיות על סף גירושין ופיצוצים כל הזמן?
נורה כהן
09/12/2021 08:24
אני לא עורכת דין אבל את צריכה ייעוץ. עברתי מקרה דומה עם בעלי שהיום הוא גרושי. מריבות , התנתקות פיזית ומילולית תקופות ארוכות ומה שאני יכולה להגיד לך קודם כל שהריבים משפיעים על בנותייך קשה מאוד , המתח, הן סופגות את זה והנזק יהיה גדול.
2. מה איתך?? האם את רוצה להמשיך לחיות במתח הזה ? מצבים כאלה לא מסתדרים לבד . ניתוק קשר לזמן ארוך כל כך , להביא חייה הביתה מבלי לקחת אותך בחשבון.. אלה דברים קשים מאוד בזוגיות .תנסי טיפול זוגי ואם הוא לא יסכים או הטיפול בסוף לא יעזור אז לא תהיי לך הרבה ברירות אלא לחשוב על גירושים אבל בטח לא להביא ילד נוסף במצב כזה!! יכול להיות הוא רוצה לקשור אותך אליו או לבית ושוב בלי לקחת את רצונותייך בחשבון . נורה אדומה גדולה מאוד .
קרן
04/12/2021 13:42
זוג בשנות ה50 לחייו
נשואים מעל 20 שנה יש לנו 4 ילדים.
מאז שנולדו הילדים אני לקחתי עליי באופן מודע או שלא את גידול הילדים והבית , בעלי בבית לא עושה כלום.
הוא עובד רוב מחוץ לבית, חיים ברווחה כלכלית.
יש לי עסק משלי בהיקף קטן שאני מנהלת אותו יחד עם ניהול הבית.
מדי פעם במהלך חיי חשדתי שבעלי בוגד בי (מעולם לא חשדתי ברומן , אלא תמיד עם נערות ליווי)
לרוב לא אימתי אותו עם החשדות שלי, והבית המשיך לתפקד.
לפני שנה בערך וגם בעקבות תהליכים התפתחותיים שאני עוברת עם עצמי, הגיעה לידיי שיחת טלפון בה הוא מנסה לקבוע עם נערת ליווי.
הרגתי שעולמי חרב עליי, אימתי אותו עם הגילוי שלי והוא סיפר שרצה לקבוע איתה, וזה לא יצא... הוא התנצל והמשכנו מאותה נקודה, שבאמת ראיתי שינוי ורצון מבחינתו.
אתמול בעלי ביקש שאחפש לו מספר של חבר בטלפון שלו ואז הגעתי ל3 התכתבויות שונות של בעלי עם נערות ליווי.
התאריך זה לפני הפיצוץ הקודם שהיה לנו.
הוא הודה שאכן הלך, מבחינתו זאת לא בגידה, זה קרה לפני שדיברנו.
אני מבולבלת
נסערת
כועסת
שמחה
באיזה שהוא מקום גם על עצמי שהוא הצליח להרדים אותי, שהוא עבד עךיי, שבזמן שאני טיפלתי בילדים הוא הלך לזיין.
מה עושים עכשיו? אני חושבת על גירושין ולא יכולה לראות את עצמי שוכחת דבר כזה. מה אתן אומרות?
גוטמן צברי
05/12/2021 17:05
אמליץ לך לקבוע פגישת ייעוץ, אז תוכלי לקבל את כל התשובות לשאלות - אם וכיצד עלייך לפעול.

לקביעת פגישה, יש ליצור קשר בטל: 072-3360526

עו"ד גיטי גוטמן
קרן
06/12/2021 07:53
תודה לך.

רשמתי את מספר הטלפון ואני אחכה לרגע המתאים על מנת להגיע לפגישה. כרגע לא רוצה לעורר את החשד שלו למרות שמשיחות עם חברות בימים האחרונים אני מבינה שהכיוון הוא גירושין ולא אוכל לסלוח...
מרינה
27/11/2021 16:26
אני נמצאת בערך 4-5 שנים
בזוגיות יש לנו בת משותפת
בת 2 (לא נשואים)
כשהכרתי אותו היה לו כבר בית שרשום על שמו.
לאחרונה הוא החליט שהוא מוכר את הדירה שלו בידיעתי (בית פיצי).
ובינתיים בזמן הזה נגור בשכירות (בית מרווח, נעים ומושקע) שנתיים
ובזמן הזה יחסוך כסף ויקנה בית מקבלן או דירה אחרת שתמצא חן בעינינו.
ההורים שלו אומרים עד שהוא לא יקנה בית אחר הם לא ירגעו, לפחות על הנייר.
העניין הוא שבן זוגי אמר לי שאני צריכה לחתום על טופס מסויים על הבית
ולא פירט יותר מידי
אמרתי שהעסקה של הבית לא שייכת אליי אז אין לי על מה לחתום.
אתמול קיבלתי שיחת טלפון מהעורכת דין שלו וביקשה שאגיע בכדי לחתום על טופס
שכתוב בו כך:
ידוע לי כי הנכס שבנדון נמכר ל_______ לפי הסכם מכר___________
הנני לאשר, כי אין לי התנגדות למכירת הנכס שבנדון או למתן התחייבות לרישום משכנתא לטובתכם על הנכס.
על זה בעצם אני אמורה לחתום.
אין בנינו הסכם ממון.
מרגישה רע עם כל העניין הזה
אני נורא מבולבלת
מפחדת שזה נגדי
אני בסערת רגשות!!!
מה ההיתרונות ומה החסרונות לטובתי של החתימה?
אשמח לקבל הסבר של עורכת דין מטעמכן, מה אני אמורה לעשות והאם יש כאן משהו שקורה ואני לא מודעת אליו?
גוטמן צברי
28/11/2021 09:39
עוה"ד צודקת בדרישתה. מאחר ואתם ידועים בציבור, והנכס שנמכר שייך לבן זוגך בלבד, כפי שאת מציינת- והן כדי למכור את הנכס והן כדי למנוע טענות בעתיד, יש לחתום על המסמך הנדרש.

עו"ד גיטי גוטמן



      2    3   4   5    6      

: עבור אל עמוד
רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון