×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על תקשיבו ותקראו, שלא תגידו שלא ידעתם!? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
תקשיבו ותקראו, שלא תגידו שלא ידעתם! - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
14/06/2019 22:56
רבות מדובר ונכתב על עצות לגרושים ועצות לתהליך הגירושים, אבל מבחינתי הבסיס, כדי למנוע נישואים לא טובים שיובילו מאוחר יותר לגירושים, הוא לדעת למצוא אישה טובה, כי אם תמצא ותתחתן עם כזו מלכתחילה, רוב הסיכויים שלא תתגרש וגם אם חלילה תתגרש היא תהיה גרושה טובה והוגנת כלפיך.

לדעתי ישנם מספר דברים שכדאי לעשות בשלב ההיכרות ויוכלו למנוע מכם עוגמת נפש וסבל בעתיד והם:

1. להכיר כמה שיותר זמן ולא למהר להתחתן. ככל שתהיו ואם אפשר גם תחיו יותר זמן יחד לפני הנישואים והבאת הילדים, כך תכיר אותה יותר לעומק ובשלל מצבים שיוכלו לתת לך אינדיקציה על אופיה האמיתי.

2. להכיר ולבחון לעומק את המשפחה ממנה מגיעה האישה. ברוב המקרים זו אינדיקציה מעולה כדי לדעת על האיכויות של האישה עצמה, אם כי אני לא רוצה להכליל ויש מקרים יוצאי דופן, עדיף לקחת אישה מבית טוב. בדרך כלל, לפחות ברמה הערכית, אנחנו מראה של נוף ילדותינו ומה שראינו בבית זו הדוגמא שלנו לחיים.

וגם אם לא ניקח דוגמאות קיצון כמו אלימות, גנבות, סמים וכדו' אפשר לראות האם הורי ומשפחת האישה הם נקמנים באופיים או וותרנים, האם הם אנשי שלום או אנשי מלחמה, אנשי חמלה או אדישים לזולת, האם הם במריבות קשות עד נתק עם אחיהם, הוריהם, ילדיהם, גרושיהם ובני משפחה אחרים או אנשים פייסנים שלא מרבים לריב כלל.

זה מה שהאישה ראתה בבית ורוב הסיכויים שאם המצב בינכם יהפוך ללא נעים כך היא תנהג גם מולך.

3. האם היא אישה חומרנית או ערכית? עד כמה כסף חשוב לה וערך עליון מבחינתה? האם היא מוציאה אלפים על בגדים, נעליים ומותגים? האם היא רוצה מכונית פאר ובית חלומות? האם היא מקנאת באנשים עשירים?

רוב הסיכויים שאם היא אדם חומרני שהכסף מבחינתה הוא ערך עליון, אחר כך היא תדאג לסחוט ממך כמה שיותר כסף בכל הליך גירושין.

4. האם האישה יציבה בנפשה או קריזיונרית? תאמינו לי שגם אם אתם מוכנים לסבול אישה לא יציבה נפשית במערכת הנישואים, אתם ממש לא רוצים להתגרש מאישה לא יציבה ונתונה לקפריזות. זה ישפיע עליכם, על ילדיכם ועל מערכת היחסים ביניכם ואתם אף פעם לא תוכלו לדעת איך היא תתעורר מחר בבוקר ועם איזה דבר הזוי תאלצו להתמודד הפעם.

5. האם היא אישה אובססיבית ו/או קנאית בצורה חריגה ואינה יודעת להרפות ולשחרר? אם היא כזאת תהיו בטוחים שבגירושים זה רק יגבר ורוב הסיכויים שגם מכם היא לא תרפה.

6. האם היא אדם נקמני או נוח לבריות?
אם כאשר פוגעים בה בעבודה, חברים או בני משפחה היא מחפשת נקמה, תהיה בטוח שכשתתגרשו היא תעשה כל שביכולתה לנקום בך ואתה תשלם על זה ביוקר.

7. במידה והאישה גרושה יש בידך אינדיקציה מעולה מאין כמותה לראות איך היא כגרושה וזה ממש לא משנה כמה לטענתה או כאמת לאמיתה הגרוש שלה היה איום ונורא, איך שהיא נוהגת כלפיו, רוב הסיכויים שהיא תנהג גם כלפייך במידה וזה לא יצלח ביניכם.

חשוב לבדוק האם היא ביקשה מזונות מופרכים או את המינימום האפשרי? (ולא משנה כמה היא קיבלה בפועל אלא כמה ביקשה), האם היא רוצה שהגרוש יראה את הילדים כמה שיותר או מנסה לגרום לו לראות אותם כמה שפחות? (כמובן למעט מקרים יוצאי דופן של אלימות אמיתית), האם היא משתמשת בילדים ככלי מיקוח או כלי נשק? האם היא הגישה תלונת שווא אי פעם נגד הגרוש או בכלל? האם היא מרבה לריב עם הגרוש או נוטה "להחליק דברים" ומנסה לשמור על שלום ביניהם גם כשהוא נוהג לדעתה באופן שגוי או מכעיס? האם היא נקמנית כלפיו?

אפילו אם רק על אחת מהשאלות התשובה היא שלילית - שומר נפשו ירחק.

8. ואולי החשוב מכולם, לא להתעלם מתמרורי אזהרה!
הרבה פעמים בתחילת הקשר וגם בהמשכו כשאנחנו מאוד מאוהבים או מאוד רוצים כבר זוגיות, אנו נוטים להתעלם מכל מיני תמרורי אזהרה שעולים בתקופת ההיכרות והחברות. כמעט כל גרוש שתשאל יגיד לך בדיעבד שכבר היו סימנים לכך שהחיים איתה לא יהיו פיקניק, אבל הרבה פעמים אנו נוטים להתעלם, להדחיק או להשקיט את סימני האזהרה וחבל שכך. לפעמים אם רק היינו מסיימים את זה בזמן היו נמנעים מאתנו ומילדינו הרבה סבל וכאב.




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון