×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על מקווה למצוא כאן אוזן קשבת ועצה טובה? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
מקווה למצוא כאן אוזן קשבת ועצה טובה - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
05/06/2019 11:23
צהריים טובים

הפנו אותי לכאן מקבוצת פיייסבוק, אחרי שלא קיבלתי תשובות בכמה בפורומים בפייס מסיבה לא ברורה. מקווה שתמצאו לנכון לעזור ולייעץ בנושא הבא:

חבר נמצא בהליך גירושין יותר משנתיים, אותם יזמה האם.
לפני כשנה התגרשו רשמית בביה"ד הרבני. ענייני המזונות והסדרי הראיה נידונים גם בביה"ד הרבני (ביוזמתה של האם, שהיא יהודיה מלידה לעומתו, שעבר גיור). לאחר כשנה של דיונים בודדים שהתפזרו בעצלתיים לאורך השנה, סוכמו הסדרי ראייה לפיהם הילדים עם אביהם פעמיים במהלך השבוע, אחד הימים כולל לינה והלינה ביום הנוסף תלויה בסופש. כל שבועיים הילדים נשארים אצלו לסופ"ש משישי אחרי המסגרות עד ראשון בבוקר.
מבחינת מזונות, לפני כשנה, נגזרו עליו מזונות זמניים גבוהים במיוחד (כנראה בגלל שהאם תבעה דמי מזונות פרועים) שבקושי מצליח לעמוד בהם. האם מרוויחה משמעותית יותר ממנו וגרה בשכונה יוקרתית בת"א בשכירות בדירת 4 חדרים, כשהוא מתגורר בדירה שכורה קטנה (שלא מתאימה כדי להלין בה שני ילדים) ומנהל אורח חיים מצומצם מאוד כדי לעמוד בנטל. הוא עובד במשרה מלאה ומתפרנס משכורת של השכבה הבורגנית-בינונית במרכז.
הפער בין היכולת הכלכלית וההתנהלות הכלכלית של האם לבין זו של האב הוא פער ניכר, שהילדים חווים אותו בכל מעבר בין בתי ההורים. בנוסף, האם לא בוחלת בדיבורים בוטים כלפי האב בנוכחות הילדים, וביחס מזלזל, בצורה שמשפיעה על יחסם של הילדים לאב.

בשורה התחתונה - ביה"ד הרבני היה אמור לקבל החלטה סופית בעניין המזונות כבר לפני 3 חודשים והם משתהים ואף לא מגיבים לפניה (אחת) מצד באת כוחו לקבל את ההחלטה. בינתיים, מדי חודש, האב משלם סכום גבוה מאוד של מזונות (ממש נעשק ע"י האם), שלא לדבר על התחרות עימה מתמודד על ליבם של הילדים שמתפנקים אצל האם והוריה בבילויים ובמתנות יקרות בתדירות גבוהה.

הוא ובאת כוחו חוששים "להרגיז" את ביה"ד הרבני ולהתלונן שטרם נתקבלה החלטה שכן לא היו רוצים שההחלטה תושפע מכך.
האם מכירים דרך לזרז את קבלת ופרסום ההחלטה, שלפי הנהלים היתה אמורה כבר להתקבל?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון