×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על איך עונים לילד? מה להגיד לו?? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
איך עונים לילד? מה להגיד לו? - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
13/02/2019 13:44
הבן שלי בן שנה ושמונה חודשים והתחיל לשאול "איפה אבא?" בא לי לבכות כי אין לי תשובה בשבילו. אני פשוט לא יודעת מה לענות

אתחיל מההתחלה. הייתי במערכת יחסים עם גבר שזכה לכינוי "אהבת חיי". היחסים בהתחלה היו מדהימים. הרגשתי שזכיתי בכל הקופה. חכם, רגיש, מצחיק, אדיב. הכל באדם אחד. תוך שלושה חודשים נכנסנו להריון, הייתי בשמיים. ואז הכל השתנה. מהרגע שסיפרתי לו שאני בהריון כל היחס שלו כלפי השתנה, הוא השתנה.

עברתי 9 חודשים של אלימות בכל צורה שהיא... התעללות נפשית, מילולית ומינית. הוא בגד בי ונטש אותי אינספור פעמים ואני תמיד סלחתי וחזרתי אליו. כל כך אהבתי אותו שלא סיפרתי כלום לאף אחד.

פחדתי ממה יחשבו עליי, ממה יחשבו עליו ובעיקר פחדתי שיעזוב אותי ואת הילד שלנו, האמנתי שמשהו יכול להשתנות, שהוא ישתנה. היום אני יודעת שזו היתה טעות והייתי צריכה לקום וללכת. אבל לא הצלחתי. הרגש גבר על ההגיון, הייתי מאוהבת ולא רציתי לוותר על ההזדמנות להקים משפחה.

כשהייתי בחודש ה9 להריון שלי זה החריף. הוא הרים עליי ידיים ושבר לי את כל הבית. אשפזו אותי בבית חולים ורק אז נפל לי האסימון. הוצאתי צו הרחקה וסיפרתי לכל מי שאני מכירה את האמת המכוערת, כדי שלא אצטרך להתמודד לבד.

החלטתי שאם הוא מתנהג אליי ככה אז לא מגיע לו להיות האבא של הבן שלי, שאין סיכוי שאני אתן לו לעשות לילד שלי את מה שהוא עושה לי. אני מודה שגם את זה עשיתי בלב חצוי, קרוע יותר נכון לומר. אבל הילד שלי הוא מעל להכל. מאז לא שמעתי ממנו.

למרות שאני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון לא עובר יום שאני לא חושבת עליו ולא עובר יום שאני לא חשה החמצה וחושבת " מה היה אם...". הילד דומה לו. זה מעצים אצלי את הפציעה הנפשית. אני מרגישה שחוויתי טראומה וגם הזמן שעבר לא ריכך את הפגיעה. נותרתי פצועה.

מאז אני מגדלת ילד מדהים כאם חד הורית, את "אהבת חיי" לא רשמתי כאבא שלו, הרובריקה הזו נותרה ריקה. יש לי מזל גדול כי זכיתי ועדיין זוכה למערכת תמיכה גדולה מצד המשפחה והחברים. רק דבר אחד נותר פתוח. אין לי תשובה לשאלה של הבן שלי "איפה אבא?".

לבינתיים אני מתחמקת מלענות. הוא עדיין קטן ולא ממש מבין אבל אני יודעת שכל תשובה שאתן לו עכשיו תהיה משהו שאצטרך לעמוד מאחוריו כשהוא יגדל. מצד אחד אני לא רוצה לשקר לו ולומר שהוא מתרומת זרע כי מה יקרה אם האבא הביולוגי שלו יחליט ליצור קשר ביום מן הימים? אני לא רוצה שהילד שלי יחשוב ששיקרתי לו. מצד שני האמת היא כל כך עצובה ומכוערת. איך אפשר להגיד לילד כזה דבר? אני לא רוצה שהוא ירגיש שהוא ננטש. הוא באמת ילד של אהבה.




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון