×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על איך מזיזים את העניינים?? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
איך מזיזים את העניינים? - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
29/11/2018 17:12
ערב טוב עורך דין מויאל

אבקש את דעתך המקצועית לגבי המצב הבא:

גרוש שלא שילם כלל שום מזונות ממרץ 2018. באפריל הוא פתח בהליך פשיטת רגל ושם נאמר לו מפורשות לשלם מזונות (המזונות שלו נמוכים מאוד). הוא מתעלם וממשיך בשלו.

במקביל עברתי דירה והעברתי את הילדה גן, הכל בגלוי ובהסכמתו המפורשת. הוא ממשיך בהסדרים כרגיל, ועדיין לא תורם שום דבר מחלקו במזונות.

נאמר לי להמשיך להגיש קבלות בהוצל"פ כי יתכן שהפש"ר יבוטל כי הוא לא עומד בתנאים. במסגרת הקבלות הגשתי קבלות על ציוד ומדים של הגן (חטיבה צעירה). הציוד לא נתון לשיקולי והוא חובה על כל ילדי הגן. גם המדים.

הלכתי וקניתי הכל מכספי, את הרוב במקומות זולים ובסיסיים. ההוצל"פ דחו את כל הקבלות על הגן כי טענו שזה לא נכלל במזונות וכי זו הוצאה מיותרת (הוא אפילו לא הגיב והביע התנגדות).

איך יתכן כזה מצב? יתכן שההוצל"פ עיוורת למשמעות של מדי בי"ס? או לכך שיש ציוד חובה בגני חובה? אין לי שום דרך לדרוש השתתפות שלו? רק הבגדים עולים לי כמה מאות שקלים, לא יכולתי לקנות לה רק בגדים קצרים או ארוכים וחייבים לפחות 2 ג'קטים. אני לא עומדת בהוצאות ומנגד באטימות של המערכת שמתנהגת כאילו אני מנסה לגזול אותו.

בעבר הילדה חוייבה בטיפול פסיכולוגי מטעם הגן בגלל הנזק של הקשר הלא תקין שמתנהל מול הגרוש. הוא אישר את קבלת הטיפול מול הגורמים המטפלים, וכשהטיפול הסתיים סירב לשלם בטענה שיש לו התנגדות עקרונית לטיפול בתשלום וכי הסכים "רק לכאורה", גם אז ההוצל"פ הרגישו שנעשו מעשים לרעתו ומנעו ממני מחציות על הטיפול חרף כך שהוא נעשה בהסכמת שני הצדדים, ולבקשת המסגרת בה הילדה נמצאת.

אני בתחושה קשה שההוצל"פ הולכים נגד ההיגיון ושהרשם לא מבין עם מי יש לו כאן עסק, והתיק בהוצל"פ מנוהל כבר 3 שנים וכל פעם יש מצב כזה של התנערות בדיכבד.

איך מזיזים את העניינים שם?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון