×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
רוצה לדעת יותר על חברה במצוקה מול האב של הילדה? שאלות ותשובות בפורום הגדול והמוביל בישראל, בהנהלת עורכי דין מנוסים...
חברה במצוקה מול האב של הילדה - פורום גירושין ודיני משפחה בניהול עורך דין מנוסה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה בהנהלת עורך דין מנוסה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
02/01/2018 09:45
בוקר טוב,

סליחה על האורך.
שואלת עבור חברה שנמצאת במצב לא כל בכלל:

היא נכנסה להריון כמובן לא מתוכנן מזוגיות לא תקינה.

הזוגיות שלה התאפיינה בהפרדות כל שני וחמישי מצידה והוא מנגד היה בכול זואת מגיעה אליה למגורים (הם היו במעונות של סטודנטים) ומתכנן להשאר לידה, או היה מגיעה מסטול ולא הולך מהחדר שלה למרות כמובן שהיתה מבקשת שיעזוב ויילך אבל הוא לא היה הולך ואף היה הולך לישון אצלה במיטה. היו הרבה פעמים שכשהיה היה נרדם היא היתה הולכת לחדר של חברה.

היה לו גם התקפי זעם אם היא היתה אומרת משהו לא במקום או משהו שלא מוצא חן בעינייו. רבות היו הפעמים שהוא כפה עליה יחסים אינטימיים, אומנם היא לא צעקה אבל היה ברור לו שהיא לא רוצה את הנוכחות שלו והוא תמיד היה עושה מה שבא לו,ב ין אם זה היה להתחנן אליה שהוא מסכן ולבכות או לעשות ראש קטן ופשוט להיות לידה ולשחק אותה חירש / אילם / טיפש.

כך או כך תקופה של כמה חודשים בודדים הנוכחות שלו היתה נכפת עליה על ידיו.

במהלך הלימודים היא גילתה שהיא בהריון, כמובן סיפרה לו והוא שמח.

היא ניסתה שוב אולי להכיר אותו וניסתה להיות איתו ביחד לאור ההריון, אבל כמובן שדבר לא השתנה והוא נשאר אותו דבר.
אחרי הלידה היא פתחה דף חדש והחליטה להיות חזקה יותר בחייה, היא פעם אחת ולתמיד אמרה לו שזה נגמר ביניהם והפעם היא התכוונה לזה, מיותר לציין כמובן שבלידה הוא נכח (שוב כפה את הנוכחות שלו עליה) אך לא רשם את הילדה בת.ז שלו, וכמובן לא הועיל בשום דבר בכך שהיה לידה, לא עזר, הן לא נפשית והן לא כלכלית בהוצאות ההתחלתיות, אבל היא הצליחה להסתדר.

אחרי שהחליטה להיות חזקה יותר הוא כמובן לא הרפה ועל מנת הפעם להיות לידה היה חוזר ושוב ושוב על אותם המילים - אני רוצה את הילדה!

היא ניסתה, היא היתה מסכימה שיבוא להיות עם הילדה, אבל הוא בעיקר היה מגיעה לבלבל לה את המוח, אחרי שהיא הבינה שהיא לא רוצה יותר אינטרקציה איתו אבל כן חשוב לה שהילדה תקבל את אבא שלה, היא בקשה מאמא שלה שתתנהל מולו אבל הוא היה משגע את אמא שלה עד שאמא שלה חסמה אותו בטלפון.

כל כמה זמן היא ניסתה ונתנה לאבא להפגש עם הבת שלה אבל הוא היה איתה 10 דק ואז היה עובר לאמא ומשגע אותה הילדה היתה בוכה מהנוכחות שלו וגם האמא לא יכלה יותר להזיק לעצמה ולנסות כל פעם עבורו לתת לו להתראות עם הילדה.

בסופו של דבר ה׳ היה בצידה והיא הכירה בחור נפלא, הבחור היה מודע לכל הסיפור ועזר לה ואהב אותה הוא ביקש להעביר את השיחות אליו הוא יזם פגישה בין האבא לבין הילדה מולו אבל גילה מה שכולם כבר ידעו שהאבא לא צריך את הילדה מגיע ל-10 דק אחרי שהוא מדבר הרבה מילים יפות כמו ״אני אוהב את הילדה !רוצה לראות אותה! והיא מונעת ממני הסדרי ראייה נורמליים!״

משם לפה לכולם נמאס ממנו וגם האבא הרגיש שלא יכול להשיג יותר את האמא בגלל שהיא נמצאת עם בחור נפלא והיא לא נפגעת יותר ממנו ולא משחקת איתו, והוא נעלם לכמה חודשים.

היא התחתנה ובנתה לעצמה משפחה מדהימה, אך האבא חזר ותבע אבהות והסדרי ראיה (רק מציינת שהוא לא היה משלם מזונות והאמא לא דרשה ממנו דבר) אחרי תהליך שלקח כחודש ואף פחות הוא זכה במשפט והשופטת פסקה שיקבל הסדרי ראיה פעמיים בשבוע למרות שהאמא בקשה חדר קשר.

לא רק זה השופטת הסבירה לאמא שהיא אישה בוגרת והאבא רוצה להיות אבא וחייב לראות את הילדה במהירות והם חייבים להתנהל כבוגרים ושלבעלה אסור להתערב ולהיות בקרבת האבא.

היא קיבלה את הידיעה.

ביום הביקור שלו היא התקשרה אליו כי המזג אוויר היה גשום ושאלה אותו לאן הם יילכו במזג אוויר כזה וחשבה אולי להציע לו מקומות לאן ללכת...

מעבר לזה היא רצתה לדעת או לוודע יותר נכון שלא לקח מה שהילדה צריכה (טיטולים, בקבוק וכו) על מנת שתכין לו הכול ותסביר לו כי אבא הוא לא היה מעולם.
הוא מנגד ענה לה ״זה לא עניינך לאן אני לוקח את הילדה, אני לוקח אותה וזהו! זה הזמן שבית משפט פסק לי להיות איתה והשאר אני לא אומר לך!״

היא הסבירה לו שהוא חייב להיות בקשר טלפוני איתה והיא רוצה להסביר לו על הצרכים של הילדה וזה זכותה לדעת לאין הוא לוקח אותה (ד"א הילדה בת 7 חודשים בסך הכול) אז הוא אמר לה שהוא לא מתכוון להגיד לה דבר וניתק.

היא נבהלה ובעלה לקח אותם לגימבורי ליד ואמר שהאבא יגיע לגימבורי לבלות עם הילדה והם יעשו סידורים בינתיים וככה כולם יהיו שקטים.

כך היא עשתה, נסעה לגימבורי (שנמצא 20 דק ממנה) והתקשרה לאבא ואמרה שזה אחלה מקום בילוי ושיגיע, הוא מנגד התחיל להתעצבן שזה הזמן שלו עם הילדה והוא יעשה מה שבא לו והוא לא חייב דין וחשבון והוא הזמין אליה משטרה והוא לא רוצה לראות את הפרצוף של בעלה.

היא הסבירה לו בשקט שהיא הולכת לסידורים עם בעלה והם לא יפריעו היא הכינה לא כל מה שהוא צריך על מנת שיהיה עם הילדה וגשום בחוץ וגימבורי זה ממש כיף ושיגיע וחבל על הזמן, הוא לא היה מעוניין לשוחח איתה יותר טלפונית ושאל האם יש לה עוד משהו להגיד כי הוא ממש לא מעוניין לדבר איתה היא אמרה שלא. הוא ניתק ולא בא אחרי שהיא חכתה לו סתם.

ועכשיו אני פונה אליכם, לדעתי היא גיבורה שעשתה כל מה שהיתה צריכה ויכלה עד הלום ואף ניסתה לדבר איתו שוב ושוב ושוב, ולהסביר לו ולהתנהל איתו בצורה הכי יפה שיש, מה היא צריכה לעשות כדי להעביר את השיחות ביניהם והביקורים לחדר קשר במיידית!

האם להתקשר למשטרה ולפתוח תלונה?
האם לפנות ולקחת עורך דין שיתמודד מולו?

מה עושים? הבנאדם הזה בלתי נסבל.




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון