×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - לא משלם מזונות סדרתי
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
07/10/2021 09:28
אני גרושה קצת יותר מ10 שנים, אמא ל3 ילדים מקסימים ומגדלת אותם באהבה גדולה לבד.

האבא בקושי מעורב בחיים שלהם, טיפוס כזה שחושב רק על עצמו.. כל השנים לא שילם מזונות באופן סדיר, שהיה בא לו שילם, שלא הואיל בטובו לא שילם , ובשנים האחרונות כלום... כאילו אלו לא הילדים שלו. הכל עלי: הקניות לבית, בתי ספר, הוצאות רפואיות, אבחונים לילדים, חוגים, בגדים ... ה כ ל ... ושלא נדבר על כך שהילדים בגיל ההתבגרות אז המון יציאות עם חברים, יותר אוכל.. תקופת הקורונה גם ממש לא היטיבה איתי.

אני מקבלת מאז שהם קטנים מזונות מביטוח לאומי אך זה לא מספיק בכלל כי אני אשה עובדת, תמיד עבדתי ותמיד אעבוד.. לא רק שזה באישיות שלי אלא צריכה וחובתי לפרנס את ילדי...

במקביל לביטוח לאומי יש תיק פעיל בלשכת הוצאה לפועל שנים ארוכות, בעצם מאז שהתגרשתי.. תקופה ארוכה הייתי מוציאה צווי מאסר ועיקולים כי שום דבר מלבד זאת לא עזר, לצערי, אך היה משלם ויוצא, היו פעמים שלא שילם והעדיף להישאר כלוא מס' ימים רק כדי לא לתת לי כסף ביד, יותר נכון לילדיו, לגידולם ולצורכיהם.

בתקופת הקורונה עם כל הבלאגן שהיה בבטוח לאומי נוצר לי חוב ושוב דיברתי איתו שיכניס כסף ושביטח לאומי מפחית לי מהמזונות והוא בשלו בטענה ש"אין לו".... מה שאת אומרת אין לי? סיגריות קונה בשפע, חופשות, מתגורר אצל הוריו ובגלל שהם קשיי יום הוא עוזר להם קונה להם.. אז לילדים שלך אין לך? הוא עובד, לא עבודה מסודרת אך עובד יום יום, שעות מטורפות, בעבודה שחורה ללא תלוש, הוא לוקח את הילדים פעם בשבוע כי אין לו זמן לקחת אותם כי הוא בעבודה... בקיצור מהשעשיתי לא עוזר הוא בשלו וכואב לו , ממש ברמת כאב!!! להעביר לי כסף ..שע"פ חוק הוא חייב וזה לא נתון לשיקול דעתו בכל.

מפה לשם.. לפני זמן לא רק פניתי שוב להוצלפ והוצאתי לו צו מאסר... רצה אלוהים ומי ששפט אותו היה רשם קשוח שמבין נשים במצבי והחמיר איתו... הפעם בניגוד לפעמים קודמות הוא נתן לו 15 יום בכלא... (עדין לא ראיתי את החחלטה של הרשם בעניים לראות מה גוף ההחלטה אך זה מה שמשתמע ..)בניגוד לפעמים קודמות, שבהן הוא לא שיתף את הילדים כשנכנס הפעם הוא הגדיל לעשות ושיתף את הבן הגדול בכך שהכנסתי אותו... הבן שלי בן 17.5 התקשר אלי, לדעתי בכה, ושאת אותי אם זה נכון... אמרתי לו שאני לא יודעת והבנתי שהוא התקשר אליו לומר לו שהם לא יבואו אליו השבוע ולשבת כי הוא עצור בגללי...

לא ממש יכולתי לדבר כי אני מקבלת קהל בעבודה ולא יכולתי להצתתפנות אבל הבנתי שהוא ממש נלחץ מזה.. מתכוונת לשבת איתו היום ולדבר איתו, להסביר לו ולשמוע מה בדיוק אמר לו...אחד הילדים הצעירים יותר גם סיפר לי שהגדול סיפר לו ובגלל שהוא יותר קרוב אלי הוא אמר לי שהוא בטוח שאם הייתי יכולה הייתי משחררת אותו... משתפת אתכם כי פשוט כואב לי על הילדים.... הוא דפוק שמשתף ככה את הילדים?? ועוד הוא האשם העיקרי?

הרי הכל בגללו, בגלל המעשים שלו, בגלל חובה מוסרית שהוא לא מקיים? גונב מילדיו מדי חודש כסף שמגיע להם? מחסיר מהם הרבה דברים שיכולתי להרשות לעצמי אם היה משלם את המזונות באופן נורמלי? ועוד ללכת ולספר להם שאני אשמה?

עכשיו.. ברור לי למה הוא עושה את זה... בעיקר בגלל שהוא רוצה להמריד אותם עלי ולהשפיע עלי.. להראות שאני הרעה בסיפור.. תאימינו לי שעשיתי הכל? אפילו ניסיתי להתפשר על סכום, הייתי אומרת לו תן כמה שאתה יכול, תקנה לי דברים לבית תמלא לי את המקרר, אל תתן כסף אם זה צורם לך בנשמה, ירדתי איתו אפילו לסכום של 700 שח בחודש!! כלום לא עוזר... הוא בשלו, מתנקם... עקשן ולא מבין שהוא הנפגע פה כי אני פועלת ע"פ חוק אבל הילדים הנפגעים העיקריים כי עכשיו הם במצב שלא ידעו בעד מי להיות...

אוהבים את שנינו , קשורים לשנינו למרות שאת תשאלו אותי הוא לא ראוי להיות אבא כי מעבר לכסף שלא משלם הוא לא שותף שלהם בכלום, בגידולם.... צריכה להתמודד עם זה גם עכשיו כי הם כבר גדולים ומבקשים תשובות... תמיד הפלתי את זה על העניין של חובה שלו והמדינה מטפלת בו, שזה לא קשור אלי, אין לי שליטה על זה ושהיהי אחראי על המעשים שלו... נראה לי שככה אמשיך אבל מטריד אותי העניין שסיפר להם... למה זה טוב?? אני לא סיפרתי כלום לא רציתי להכניס את הילדים לסיפור הזה ולהתחשבנות שביננו.

זה ביננו, אני לא יודעת אם זה הזמן לשתף אותם גם במעלליו. במעשים שלו נגדם. אני חושבת שמגיע להם לדעת, הם יודעים את קצה המצב אך לא את המצב בכללותו... האם זה יפגע בהם? איך יגיבו? מפחדת שיתרחקו ממני.. הם כל עולמי! הכל אני עושה כדי שיהיה להם הכל, שיהיה להם טוב.. למה הוא הורס לי את זה? ועוד אחרי כ"כ הרבה שנים שאני גרושה ממנו..

שתדעו לכם: לאלו מכם שיחשבו שזה כסף, זה לא רק הכסף, זה המשמעות והקושי להתמודד עם זכות כל כך אלמנטרית וברורה מאליו נשללת מאיתנו.. מילדי בעיקר.. ואין הרבה מה לעשות... לילדים לא איכפת מכסף.. הם רואים מולם אבא ואמא.. אני מבינה את זה אבל חושבת גם שהגיע הזמן שיבינו גם אותי, את הכאב שיש בי שנים, את הנשק שהוא משתמש בו שנים מולי.. למזלי אני אשה חזקה עצמאית עובדת ולומדת, אף אחד, ובטח לא הוא יעצרו אותי... אף אחד לא ימנע ממני לתת הכל לילדי ולהילחם עבור ילדי בכל ערוץ שאפשר... עם זאת לעיתים מרגישה שתשו כוחותי, קשה לי כבר להתמודד עם זה, קשה לי עם ההרגשה שהוא עושה לנו טובה...

יש עוד משהו לעשות שלא חשבתי עליו? יש משהו נוסף שאני יכולה לעשות בשביל למנוע מהילדים פגיעה? איך חיים במצב כזה, עם גרוש עקשן שמתנהג בצורה כזאת על חשבון הילדים?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון