×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - היא רוצה להפרד פתאום
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
04/10/2020 10:32
אני גר בצפון 17 שנה אני במערכת יחסים,ב וא נגיד שאף פעם לא היתחתנו מבחירה, היא היתה האהבה הראשונה והיחידה שלי, מכיר אותה מגיל 17 אז ככה יש לנו 3 ילדים מדהימים פשוט מדהימים ולפני בערך 3-4 חודשים היא התחילה להתנהג מוזר, כל היום בפלאפון הודעות ולא מתייחסת אלי בכלל אז ישבנו כמה פעמים לשיחה והיא אומרת הכל בסדר!

מפה לשם אני מגלה שיש לה חבר או ידיד חדש ושוב אנחנו הולכים לדבר ואז היא מספרת שכן יש לה ידיד חדש ואף פעם לא היה משהו פיזי בינהם והוא נותן לה להרגיש וואו חוץ מזה שבהתחלה הוא שיקר לה שהוא לא נשוי ועכשיו היתברר לה שהוא כן נשוי והוא גדול יותר ממנה ב-12 שנה.

אציין שמאז הידיד היחסים בינינו רק הולכים ומתדרדרים ויש פתאום המון מריבות על כלום, מה שלא בנינו אף פעם. לפני יום כיפור היא באה אלי ואומרת שאין לה יותר רגשות אלי בכלל אנחנו כמו אחים ולא יותר מזה!

אחרי שבוע היא עוד פעם באה אלי ואומרת שזהו הכל ניגמר והיא מפרקת את החבילה ואין דבר שאני יכול לעשות יותר בנידון, ניסיתי לדבר איתה פעם אחרי פעם אחרי פעם ושום דבר אותה תגובה. היא רוצה להתגרש כנראה...

אני בפנים כולי מתהפך מתפוצץ לא יודע מה לעשות אין עם מי לדבר פשוט ככה אחרי 17 שנה ככה היא רוצה לנסות דברים אחרים אבל לא איתי! מה עושים? איך ממשיכים מפה? אין לי שמץ של מושג אוכל את עצמי כל יום כל שעה כל שניה...

אני ממש לא רוצה לחשוב על גירושין ולא רוצה להפרד ממנה וזה עוד לפני שאני חושב על הילדים. מה אפשר לעשות במצב כזה? איך אני אמור להתנהל בשביל לשנות את המצב ולמנוע את הפרידה שלנו?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון