×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - למה זה מגיע לי?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
05/05/2020 17:18
אני בת 23 עם ילדה בת שנתיים, נשואה 4 שנים.

בעלי לקח אותי שהייתי ילדה קטנה עטף אותי במשפחה החמה שלו (שלי קרה), בכסף, בקניות לבית, בדאגה לכל הדברים בבית אם זה קניות בגדים לילד, הוא תמיד היה שובר את הראש על הכל ואני פחות הייתי דומיננטית בדברים האלה.

אף פעם לא הסתדרנו מי יודע מה. מלא מריבות. בכל ריב הוא היה מקטין אותי וגורם לי להרגיש כלום ושום דבר, ותמיד נשארתי כי היה לי נוח וכי אני פוחדת שלא אסתדר בלעדיו. בחיים לא הייתי לבד, לא התנסיתי בחיים ואני מפחדת נורא מהלבד ומדיכאון.

היינו בפרידה מאוד ארוכה שהוא יזם וכמה שהתחננתי (כן התחננתי זה מילה קטנה) הוא לא רצה לחזור עד שנהייתי חסינה התגברתי והצלחתי במעט להמשיך הלאה. ואז אחרי כמה זמן הוא חזר התחנן ביקש סליחה שהשתנה בכה דמעות ואני אוהבת אותו ויש לי ילדה איתו אז חזרתי. ובאמת! הוא היה מושלם במשך חודש אבל הוא אומר שניצלתי את זה שהוא השתנה וזלזלתי בו ובמהלך איזה ריב אמרתי לו משפט ״שאנחנו גם ככה לא רוצים לשכב אחד עם השני יותר״ ואז והוא הפך לשטן שוב, אחרי שהתגברתי עליו וגרם לי לחזור והבטיח לי שלא ילך ולא יפגע בי שוב, אני עוברת את אותם המירורים .. יוצא חוזר ב4 בבוקר לחבר אומר לי שהוא לא חייב לי דין וחשבון ושאני אובססיבית והוא לא רוצה לומר לי לאן הוא הולך. בתקופות הקורונה בתור בן אדם שרגיל לעבןד כל היום הוא משתגע אז מ-7 בבוקר עד הערב הולך למשפחה שלי להעביר תזמן שאני עם הילד לבד בבית ושאני אומרת לו לקחת אותי איתו הוא אומר לי שהוא לא צריך זנב או לחלופין שקשה לו עם הילד אין לו סבלנות הוא לא רגיל. הוא לא נותן לי חום ואהבה אומר שאחרי המשפט שאמרתי הוא לא יכול להתקרב אליי עדין ועדין חסום (עבר חודש) , וקשה לי.

אני מרגישה לבד, וכל פעם אני מציבה בפניו הכל והוא אומר לי אז אל תהיי איתי אם לא טוב לך. ואני כל כך אוהבת אותו ופגועה איך אתה יכול להתנהג ככה לבן אדם שכל כך אוהב אותך ובוכה מהריחוק שלך? איך?

אתמול הוא אמר לי שהוא רוצה להתגרש, שהוא לא מאושר והתחלתי לבכות ולהשתגע. הוא יצא מהבית והתחרפנתי אני לא יודעת להסתדר לבד הוא היה הכל עבורי, המשפחה שלו הביטחון הכלכלי הזה וגם אהבה.

לא ישנתי כל הלילה התקשרתי אליו בוכה אמרתי לו למה הוא רע אליי והוא אמר לי שהוא לא רוצה להיות איתי הוא לא רע הוא לא יהיה איתי מרחמים, אבל איך אפשר אחרי נישואים וילד ואחרי כל האהבה שאני נותנת לך ללכת? למה? לא עשיתי לו כלום רע, בבקשה תעזרו לי...

ההורים שלי וכל החברות אומרים לי להתגרש כבר ושזה משמיים אבל אני לא רואה את החיים שלי בלעדיו! מה לא בסדר איתי שבן אדם מתייחס אלי ככה ואני עדיין נלחמת?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון