×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - גבר כזה יכול להשתנות?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
07/05/2019 13:33
אני בת 25 הייתי בזוגיות 4 שנים ויש לנו ילד, מההתחלה היה לי בעיות באימון בבן הזוג. תמיד הייתי תופסת אותו מתכתבת עם בנות, יושב באתרי הכרויות, מוחק הודעות בווטסאפ. תמיד הוא היה אומר לי שזה סתם והוא אוהב רק אותי ויותר זה לא יחזור על עצמו. אני מתוך תמימות או טיפשות או אהבה אליו תמיד הייתי מעלימה עין ומאמינה שאחרי כל ריב כזה יותר הוא לא יחזור על זה.
פעם אחת תפסתי אותו בוגד בי. זה היה סך הכל חודש אחרי הלידה. בתקופה הכי קשה שאני צריכה את התמיכה והעזרה של הבן זוג שלי הוא בגד בי... זה מאוד פגע בי וניפץ לי את כל האשליה שחייתי איתה, שכל מה שהוא סיפר לי היה הכל שקרים. באותה תקופה עזבתי את הבית, הוא התחנן עמד על הברכיים ביקש סליחה אמר שאוהב רק אותי ויותר זה לא יקרה לעולם. אני מאוד רציתי להאמין לו, רציתי שהילד יגדל עם שני ההורים וסלחתי לו. אחרי זה, היחסים לא היו משהו, כבר לא הייתה את אותה האהבה אני לא הצלחתי לשכוח את הכאב של הבגידה. אני קיוויתי שמתישהו הוא ישתנה אך הכל המשיך כל ההתכתבויות.
בנוסף לזה אנחנו רבים המון ובכל ריב הוא מקלל ומשפיל אותי ומדבר אלי בחוסר כבוד וזלזול שאני לא שווה כלום.
לצערי יש עוד הרבה דברים שמפריעים אך אלה שני הדברים המשמעותיים ביותר.
עכשיו אנחנו פרודים, אני עזבתי כי לא יכולתי לסבול יותר את היחס הזה. הוא שוב מבטיח לי הבטחות, שהוא הבין שהוא התייחס מגעיל כלפי והוא לא היה צודק והוא אוהב רק אותי ומבטיח לשנות הכל. כשאני שואלת אותו למה הוא כל הזמן מתכתב ומסתיר דברים אז הוא עונה לי כי הוא היה טיפש. וזאת לא תשובה שמספקת אותי.
אני מאוד רוצה שהילד יגדל עם שנינו ביחד, מרגישה שנכשלתי בחיים ולא הצלחתי להעניק לו את החיים שתמיד רציתי. כל הפעמים האחרות אני נשארתי עם הבן זוג רק בגלל הילד אני כבר לא יודעת אם אני אוהבת אותו. אני תמיד חושבת ואם הוא באמת ישתנה כמו שהוא מבטיח, ואם מתישהו יכול להיות טוב. אולי אני מפספסת משהו, למרות שאני כבר נתתי כל כך הרבה הזדמנויות לקשר הזה והוא איכזב אותי כל פעם מחדש.

אני יודעת שבקשר הקודם שלו הוא גם בגד המון בבת הזוג הקודמת שלו. אולי זה האופי של הבן אדם. אולי זה גבר שלא יכול להיות רק של אישה אחת.

האם גבר כזה יכול להשתנות מתישהו?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון