×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - לא יודעת איך להמשיך הלאה עם בעל אלים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
25/02/2019 09:40
אני ובעלי הכרנו בצבא. נפרדנו לזמן מה בגלל יחס טיפה מזלזל מצידו אך לאחר כמה שנים נפגשנו וחזרנו להיות יחד וכעבור 4 שנים התחתנו.

שבועיים לאחר החתונה הוא ואמא שלו הודיעו לי שאי אפשר לעשות ילדים בדרך רגילה אלא חייב לעבור טיפולי ivf - הסיבה שהבעל נשאי וחולה בגן מאוד מסובך שהילדים יוולדו "צמח".

לפני כן ידעתי שחולה רק בסכרת - היה קשה אך השלמתי עם המצב, כי וואלה קורה לעוד אנשים אני לא הראשונה, אך היה לי קשה כי הם ידעו ואמרו לי רק שבועיים אחרי החתונה.

לאחר 3 שנות טיפולים קשים ומדכאים שבהן הבעל ואמא שלו, כן כן שוב אמא שלו, היא מה שנקרא "מחזיקה נר" כל הזמן, הם לא התחשבו בטיפולים חשבו שזה סתם שטויות ואני סתם מגזימה כשאני בוכה כשלאחר סדרת טיפולים נוספת מתקבלת תשובה שלילית.

בעקבות הטיפולים עבדתי ממש מעט והשכר שלי היה מתחת לאלפיים שקל הם כל הזמן אמרו לי שאני צריכה עוד עבודה (הוא כל השנים האלה לא עבד ולא היה לו כסף הכל אני מימנתי - כן מפגרת וחלשה) -ספגתי, הבלגתי.

הילדה נולדה.

הבעל הגיע לביה"ח רק פעם אחת לראות את הילדה לאחר הלידה וזהו. ביום שהיינו צריכים להשתחרר מהביה"ח הוא איחר ב-5 שעות לקחת אותנו והיה חורף, גשום, לא יכולתי לבד ועוד עם סיכות לאחר קיסרי.

בבית רק אני מטפלת בילד עד היום הוא לא מוכן לשבת עם הילד אפילו דקה, אני גם סטודנטית נכון להיום וגם עובדת, כשיש לי מבחנים הוא לא מוכן לשבת עם הילד בכלל אני נאלצת לחפש מישהו בתשלום (המשפחה שלי גרה מאוד רחוק).

כל הזמן צורח בבית אבל צורח שכל הביניין שומע ואפילו פעם שכנה שאלה אותי אם להזמין משטרה. מקלל אותי ואת הילדה בלי סוף, פוגע באופן מילולי בצורה קשה ומשפילה, כל הזמן אומר מה אבא שלך אלכוהוליסט ואמא שלך חולה עם בעיות גב אז את בחיים לא תעזבי אותי אלא אם תמצאי מישהו להז???ן איתו תמורת כסף.

כל שני וחמישי אומר שנמאס לו מאיתנו ושנעוף מהבית.רוצה להתגרש אבל כשמגיעים לשלב שבוא נלך לרבנות הוא מתקפל ואני כמו מפגרת סולחת בגלל טובת הילדה.

אקצר ואומר שהמצב פשוט בלתי יציב נהיה, הילדה מסכנה, רק צרחות שומעת.

3 פסיכולוגים סירבו להמשיך לטפל בבעל כי אף אחד לא מצליח להכנוס בו היגיון. לפסיכיאטר לא רוצה ללכת .

ראיתי הודעות של אמא שלו שמלכלכת עליי בצורה מאוד קשה. לצערי אין לי לאן ללכת (להורים שלי לא יכולה כי באמת האב שותה אלכוהול וזה לא מה שהילדה צריכה לראות) כסף אין בכלל,
בגלל הבעל שהכניס את החשבון לחובות של 150 אלף שקל.
אמא שלו החליטה עכשיו שהוא צריך לעשות איתי הסכם מול עורך דין על כל מיני דברים, שהייתי די מזועזעת,
שאסור לי לעשות בבית משהו שהוא לא יסכים כי אז יעצרו אותי, שאסור לי לענות לקללות שלו כי אז יקחו אותי - קיצר הסתבכתי עם משפחה של מטומטמים שחושבים בגלל שיש להם כסף ואני באה ממשפחה ללא כסף אז... הם בני אדם חסרי איטלגנציה וכל המשפחה חסרת השכלה ועוד אומרים לי שמיותר ללמוד באוניברסיטה.
ושוב אמא שלו אומרת לו שיחייב אותי לעבוד ב-2 עבודות כדי שיהיה כסף. והוא נכה של ביטוח לאומי שמקבל קצבה עליי על הילד ועל המחלה שלו וכן יכול לעבוד אך לא רוצה.
אני כבר שותקת על זה שלא עושה כלום בבית. אגב זו אחת הסיבות שלא רוצה להתגרש כי אז יאבד כסף עלינו.

בקיצור, מה אתם ממליצים לעשות במצב כזה.

כל מילה שאני מוציאה מהפה הוא צורח עליי ליד הילדה אז אני מעדיפה לשתוק.

למי לפנות? איך ממשיכים לחיות ככה בתנאים של אלימות מילולית ונפשית כל כך קשה?




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון