×
רוצה להיפגש עם עורך דין מבלי לצאת מהבית?
לאור המצב בישראל ועל מנת לאפשר לך להמשיך ולקבל שירות משפטי מעולה, תוך שמירה על בריאותך ועל בריאות הציבור, משרד גוטמן צברי מפעיל שירות דיגיטלי אישי ומתקדם.
מהיום ניתן לנהל פגישת וידיאו עם עורך דין ממשרדנו, להתייעץ ולקבל תשובות - מבלי לצאת מהבית!
לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת וידאו פני/ה אלינו:
שלח פרטים
הוספת תגובה
לוגו דיני משפחה בכבוד הדדי
עורך דין לשירותך בטלפון: 072-3360526

חיפוש ייעוץ משפטי מהיר


פורום גירושין ודיני משפחה

הוספת תגובה ל - איך משחררים?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
23/07/2018 16:44
מתנצלת על האורך!

אני נשואה 4 שנים עם בעלי סה'כ 7 שנים ויש לנו ילד בן 3. מההתחלה לא היה פשוט. בעלי אדם קשה, אם שונא מישהו אז שונא אותו עד הסוף אפילו אם זה חבר או משפחה.

לא יודע להפגין ולו טיפת אהבה. מעולם לא מחבק, לא מנשק, סקס פעם ב... ורק כשאני מבקשת, לא ישנים ביחד מאז שנולד הילד, אוהב רק את עצמו, את החברים שלו ואת התחביבים שלו.

מתחילת הנישואים תמיד חייתי לפי מצבי הרוח שלו. אם יש לו מצב רוח הכל נחמד, טוב ומצחיק ואם אין לו מצב רוח אני מקבלת את כל העצבים והקריזות שלו בפנים. השנה האחרונה פשוט סיוט. מלא מריבות ובלי טיפה של אושר או זוגיות בריאה ואמיתית.

החלטתי שאני לא מפחדת ממנו שיילך או שנתגרש ומאז כל שני וחמישי רבים. מתוך 7 ימים בשבוע לא מדברים 4 ימים. כל רגע מאיים עליי בגירושים.

תמיד פחדתי להתגרש, אבל אני לחלוטין מרגישה עכשיו שזה הצעד הנכון לעשות.למרות שאני אוהבת אותו, והדבר האחרון שרציתי אי פעם זה להתגרש. מרגישה שאנחנו שותפים לדירה מאשר בעל ואישה.

אין אצלו ריב קטן שלמחרת משלימים. מעולם לא ניסה להשלים איתי הוא, תמיד אני באתי וביקשתי סליחה והזדמנות נוספת, למרות שאני יודעת בתוכי שהוא ורק הוא אשם. אני רק אומרת לו משהו שנוגד את מה שהוא אמר והכל הופך להיות פיצוץ.

אומר שאני כל הזמן צועקת וממורמרת, שבסך הכל ההתנהגות שלי נגרמת כתוצאה ממה שהוא מעביר אותי. מסרב בתוקף ללכת לטיפול זוגי. ניסיתי הכל- לא לענות לו, לתקוף אותו, לא להתייחס, להתעלם, לדבר איתו יפה, לצעוק עליו - כלום לא עוזר!

לא מעניין אותו כלום ושום דבר. לכולם הוא נחמד, עדין וממש מתוקי ורק אליי מתנהג בצורה אכזרית, מתעלם ממני לחלוטין כמו אוויר ומענה אותי בעקיצות שלו ובמה שמעיז להגיד עליי. העיניין הוא שאין לי אומץ ללכת לרבנות ולהתחיל בצעד הזה. ביקשתי ממנו שיילך הוא, שיעשה צעד וכך יהיה לי יותר קל שנמשיך בתהליך.

איך... איך משחררים? הרי טוב הוא בטוח לא עושה לי. בגללו אני תמיד עצבנית ועצובה. מרגישה שנפשית אני קורסת. אין סקס, אין אהבה, אין פירגון. מנסה להראות כלפי חוץ כאילו הכל בסדר שבפועל הכל רקוב. איך אעשה את זה לבני הקטן שמחובר כל כך לאבא שלו??? מבחינת אבא הוא מושלם.

נמאס לי לוותר נמאס לי לשתוק.

יש לי משפחה שתתמוך בי בכל צעד שאעשה. הם יעמדו מאחוריי במה שאחליט, גם במקרה של גירושין ויעזרו לי גם רגשית וגם כלכלית.

אני פוחדת להתגרש ופוחדת שהבן שלי ישנא אותי שאבא שלו לא גר איתנו יותר. הוא מחובר אליו ממש! אני פוחדת להישאר לבד - זה גם...

איך משחררים? איך מתחילים מחדש?

אשמח לתובנות של עורכי דין מנוסים שלבטח נתקלו במקרים דומים...




רוצה לשמוע חוות דעת של עו"ד מנוסה? פנה/י אלינו:
072-3360526
info@good-divorce.co.il

שעות פעילות: 08:00 - 20:00

דרך מנחם בגין 132 תל אביב

הכתבות הכי פופולאריות בנושא:
עורך דין גירושין כל הזכויות שמורות © האמור באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי | מפת האתר | תקנון